logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Řetězec Marks & Spencer informoval o změně v nabídce potravin pro český trh. Chlazené...
  • Pavel Vavřínek byl s účinností od 1. března 2021 jmenován obchodním ředitelem společnosti...
  • Tuzemští maloobchodníci, kteří mohou v pondělí 12. dubna obnovit provoz, finišují s přípravami...
  • V březnu letošního roku byla po celkové rekonstrukci slavnostně otevřena maloobchodní prodejna...

Zaměstnanci v prodejnách opět s rouškami. Billa zavádí preventivní opatření

3. srpna 2020
Zprávy 0
663
Zaměstnanci v prodejnách opět s rouškami. Billa zavádí preventivní opatření

Řetězec Billa se rozhodl znovu zavést opatření ohledně nošení ochrany úst a nosu u svých zaměstnanců. Společnost věří, že tento krok bude jimi i zákazníky vnímaný pozitivně. Ochrana zdraví zaměstnanců zůstává pro řetězec prioritou, protože právě oni hrají velmi důležitou roli při zabezpečování zásobování obyvatel Česka, uvádí Billa.

Opatření spočívající v povinném nošení roušek pro zaměstnance zavedla firma kvůli nepříznivému vývoji epidemiologické situace v ČR. Společnost je rovněž v pravidelném kontaktu s krajskými hygienickými stanicemi, situaci sleduje, vyhodnocuje a přijímá následná opatření k ochraně svých zaměstnanců i zákazníků. Dle dostupných informací je nejrizikovější, když spolu lidé pobývají delší dobu v uzavřeném prostoru a mají mezi sebou malé rozestupy. Z tohoto hlediska je tedy pobyt zákazníků rizikový, a protože lidé již nejsou tak důslední jako na začátku pandemie, kdy zodpovědně dbali veškerých opatření (ochrana nosu a úst, povinné rozestupy apod.), považuje společnost Billa – jak informovala – tento preventivní krok za správný.

Právě prevence a obezřetné chování zajišťují minimalizaci případných negativních dopadů. Pro své zaměstnance společnost Billa zajišťuje pitný režim a v rámci ochrany jejich zdraví dále plánuje aktivovat doprovodný preventivní program.

Uvedené preventivní opatření bude platné až do odvolání. V jeho rámci doporučuje řetězec i svým zákazníkům, aby zvážili nošení pokrývky úst a nosu při nákupu v prodejní síti Billa a chránili své zdraví spolu se zaměstnanci obchodního řetězce.

 

Související články:

Billa zjednodušuje registraci do svého věrnostního programu Billa v nové kampani klade důraz na expertízu v oboru potravin Krize je příležitost, příležitost je změna Podnikatelské organizace mají výhrady k vládnímu harmonogramu uvolňování mimořádných opatření

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Podle jakých kritérií nakupující pořizují nabíjecí baterie?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.5k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Pozvánka na webinář: Odstraňte hlavní limity efektivity ve vašem skladu

Hledáte odpovědi na otázky ohledně automatizace vašeho skladu nebo distribučního centra? Přemýšlíte nad tím, jaký automatizovaný sytém by byl pro vás nejvhodnější? Nebo Vás zajímá, jaký výkon při vychystávání je možné díky automatizovaným skladovým systémům dosáhnout a jakou mají ROI? V případě, že hledáte odpovědi na tyto a jiné otázky týkající se automatizovaných skladových systémů, potom […]

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required