logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • V pondělí 1. března 2021 byla slavnostně otevřena zrekonstruovaná prodejna Coop Tuty Dukovany,...
  • Letošní únor byl – bohužel – dalším měsícem ve znamení pandemie koronaviru. To...
  • Ženy mají pivo stále raději, potvrzují průzkumy, který si nechal vypracovat Plzeňský Prazdroj....
  • Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a...

Albert otevřel v Jesenici u Prahy nový koncept prodejny

4. srpna 2020
Zprávy 0
1485
Albert otevřel v Jesenici u Prahy nový koncept prodejny

I přes koronavirovou situaci Albert pokračuje v plánovaných investicích a otevírá další rekonstruované prodejny. Ta jesenická byla otevřena na konci července a je letos již třicátá šestá, v řadě ohledů je ale výjimečná, jak uvádí řetězec. Prodejna představuje nový koncept pro rychlejší a pohodlnější nakupování a je prvním Albertem v tomto formátu. Zákazníkům přináší řadu novinek, jako je skenování zboží během nákupu, systém suché páry v oddělení ovoce a zeleniny pro udržení čerstvosti nebo možnost nakoupit bezobalově luštěniny či suché plody.

Letos Albert zmodernizoval či jinak upravil už třicet šest prodejen a do konce roku plánuje zlepšit nákupní zážitek přestavbou dalších téměř tří desítek. Investice do rekonstrukcí se šplhá do desítek miliard korun. Supermarket v Jesenici je dalším z řady letošních remodelingů, přináší však ještě něco navíc. Osmi tisícům zákazníkům, kteří ho týdně navštíví, umožní díky mnohým novinkám ještě rychlejší a pohodlnější nákup. „Naše supermarkety procházejí evolucí. Odpovídáme tím na přání zákazníků, a zároveň přinášíme nové trendy, které zpříjemní nákupní zážitek,“ upřesňuje Ivo Ředina, projektový ředitel z obchodů Albert.

Již od vstupu překvapí prodejna vzdušností a přehledností díky otevřenému prostoru, který navozuje příjemný pocit. S orientací mezi jednotlivými odděleními pomáhají odlišné motivy na podlaze. Kromě nové skladby prodejní plochy, chladícího nábytku a dalšího vybavení představuje Albert v obchodě několik dalších novinek. Čerstvost ovoce a zeleniny udržuje systém chlazení suchou studenou párou. „Teplota, která je standardně na prodejní ploše, nemusí být z hlediska čerstvosti úplně ideální. Průběžné chlazení suchou studenou párou nám pomáhá udržovat vhodnější prostředí a zachovat co nejdéle čerstvost, kvalitu a také vitamíny. Ovoce či zeleninu si pak nakupující můžou zabalit do opakovaně použitelných Frusacků vyrobených z kukuřičného škrobu,“ popisuje Ivo Ředina.

Obchod nabízí také možnost urychlení nákupu pomocí technologie Albert scan. Za vchodem do prodejny zákazníci najdou ruční skenery i návod, jak použít k načítání zboží vlastní mobil. V průběhu nákupu pak můžou produkty sami scanovat a ukládat je rovnou do tašky. Jesenice je prvním obchodem Albert, který tento systém testuje. Novinkou v nabídce supermarketů Albert je také bezobalový prodej potravin, kde si mohou zákazníci vybrat z více než deseti druhů suchých plodů nebo luštěnin a odnést si je v připravených papírových pytlících.

Rozšířený sortiment včetně několika specialit uspokojí i náročnější zákazníky. Z pekárenských výrobků nabízí například biopečivo od českého dodavatele či originální valašské frgály. Nakupující ocení i celý sortiment nové privátní značky kávy Perla či hotová jídla ve vysoké kvalitě. Ta jsou v nabídce Fresh baru, jenž je v řádu desítek sekund připraví v horké páře. Zákazníci se ve Fresh baru také můžou posilnit kávou Perla nebo zákuskem či chlebíčkem. O jejich celkovou spokojenost se v obchodě stará 24 zaměstnanců.

 

Související články:

Prodejny Albert zkracují účtenky, ušetří přes 70 tun pokladní pásky V Chrudimi se otevřel modernizovaný hypermarket Albert Albert modernizuje i otevírá nové prodejny, naposledy v Uherském Brodě

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Před českými potravinářskými podniky je rok 2021 plný výzev

Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a chytrá řešení a větší míru transparentnosti. Jen tak mohou být naplněny nové standardy v potravinářství pro rok 2021. Moderní technologie hrají mnohem důležitější roli než kdykoli dřív. Vhodná softwarová řešení pro potravinářské podniky nabízí společnost Infor. Pro budoucí zajištění stability podniku a zvýšení konkurenceschopnosti […]

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Kalendář akcí

12. 3. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Lenka Dušková, director business controlling, Albert ČR: Když se mi něco nelíbí, nejdřív hledám příčinu

18. února 2021

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

17. února 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required