logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • V otevřeném dopise ministrovi zdravotnictví Janu Blatnému upozorňuje Asociace českého tradičního...
  • Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z...
  • V souvislosti se změnami spojenými s odchodem Velké Británie z Evropské unie se na přechodné...
  • Pivovary Staropramen mají od ledna nové vedení. Řízení společnosti převzal Teo Ćendo, který...

V Uhříněvsi se staví nová dvoupatrová prodejna Lidl

4. srpna 2020
Zprávy 0
967
V Uhříněvsi se staví nová dvoupatrová prodejna Lidl

Společnost Lidl zahájila v závěru července stavbu nové prodejny v pražské Uhříněvsi. V ulici Přátelství bude postavena metropolitní prodejna, která bude mít dvě patra. Přízemí bude sloužit jako částečně kryté parkoviště a vstupní hala, první patro pak bude prodejní plocha s téměř 1400 metrů čtverečních, která zajistí dostatečný komfort při nakupování. Otevření prodejny je plánováno na jaře příštího roku.        

Nově vznikající prodejna (její vizualizace je na fotografii) zaujme zákazníky díky modernímu architektonickému pojetí. Ze světlé vstupní haly se návštěvníci pomocí travelátorů či výtahem přesunou do prvního patra, kde je čeká komfortní nakupování od začátku do konce. A to, jak uvádí řetězec, díky například širokým uličkám, prostornému odkládacímu prostoru za pokladnami a samozřejmě také široké nabídce čerstvých potravin a pečiva. „Pro příjemný pocit z nákupu budou navíc pro prodejnu zvolené barvy či dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu. Zákazníci také samozřejmě mohou očekávat wi-fi připojení zdarma či nabídku lahodné kávy z automatu vyrobeného speciálně pro naše prodejny,“ dodává mluvčí společnosti Lidl Iveta Barabášová.

Díky prosklené fasádě budovy bude v prodejně využito co nejvíce denního světla. Pro osvětlení uvnitř prodejny a na parkovišti budou přitom použita úsporná LED světla. K ochraně životního prostředí současně přispěje lepší tepelně-izolační vlastnost budovy a používání ekologických chladicích technologií.

Jistě vítaným benefitem nové prodejny bude i prostorné a částečně kryté parkoviště, které nabídne celkem 127 parkovacích míst s rozšířenou šířkou pro komfortní zaparkování automobilu. Speciálně vyčleněná místa naleznou také rodiny s dětmi.


O otevření dvoupatrové prodejny Lidl v Písku jsme na portálu Zboží&Prodej informovali zde:

Lidl otevřel v Písku svou první dvoupatrovou prodejnu v ČR

Související články:

Lidl otevřel v Písku svou první dvoupatrovou prodejnu v ČR Lidl otevře v novém komplexu Churchill už 39. prodejnu v Praze Lidl HornoměcholupskáV pražské ulici Hornoměcholupská otevře Lidl prodejnu nové generace Lidl je před Kauflandem

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.8k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok