logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Svaz českých a moravských spotřebních družstev odmění každého zaměstnance Skupiny Coop, který se...
  • Letošní leden patřil Jednotě, spotřebnímu družstvu v Hodoníně, a remodelingu jejích dalších...
  • V relativně krátké době si touto cestou dovoluji i do této druhé úvahy jako nosnou myšlenku...
  • Blížící se jaro je tradičně spojeno se setkáváním maloobchodních aliancí s dodavateli. Současný...

Action vstupuje na český trh, otevřel dvě nové prodejny

27. srpna 2020
Zprávy 0
1435
Action vstupuje na český trh, otevřel dvě nové prodejny

Mezinárodní diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel své první dvě prodejny v České republice. Stalo se tak ve čtvrtek 27. srpna v Kladně a Hradci Králové. Následně budou v první půlce září otevřeny další tři prodejny v Moravskoslezském kraji, a to v Ostravě, Opavě a ve Frýdku-Místku. Action překvapuje své zákazníky ve více než 1600 obchodech po celé Evropě širokým, neustále se měnícím sortimentem za nízké ceny.

Na maloobchodní trh ČR vstoupil nový hráč. Action je rychle rostoucí mezinárodní prodejce nepotravinového zboží založený roku 1993 v Nizozemsku. Koncept společnosti se od té doby osvědčil již v sedmi evropských zemích: v Nizozemsku, Belgii, Lucembursku, Německu, Rakousku, Polsku a ve Francii.

Pozitivně naladěni

Action tak nyní vstupuje již na osmý trh. „Česká republika je pro nás zajímavou destinací. Sousedí s trhy, kde již působíme, a tudíž se dá snadno integrovat do našeho dodavatelského řetězce. Zároveň se jedná o ekonomicky silnou zemi s dobrou infrastrukturou a zákazníky, kteří sice při nakupování zohledňují výhodnost ceny, ale oceňují také kvalitu produktů. Proto věříme, že si tuzemští zákazníci koncept Action založený na nízkých cenách a dynamickém obměňování sortimentu oblíbí,“ říká Sander van der Laan, CEO společnosti Action.

„Máme velkou radost, že dnes můžeme přivítat naše první české zákazníky v Hradci Králové a v Kladně. V průběhu uplynulých měsíců tým našich zaměstnanců usilovně a s nadšením pracoval s vizí právě tohoto dne. Obě prodejny jsou skvělým východiskem pro náš vstup na tuzemský trh. Nacházejí se ve fantastických lokalitách s rozmanitým maloobchodním prostředím a nabízejí moderní prostory s dostatkem parkovacích míst, čímž našim zákazníkům zajišťují příjemné zázemí pro nakupování u nás,“ nešetří superlativy Monique Groeneveld, generální ředitelka společnosti Action pro rozvoj na nových trzích, která je momentálně odpovědná za působení firmy na českém trhu.

Neustálé novinky

Řetězec Action nabízí širokou škálu více než 6000 produktů, přičemž přinejmenším 1500 z nich stojí méně než 25 korun. Klíčovou součástí konceptu Action je moment překvapení. Ten nyní mohou zažít i čeští zákazníci. Dvě třetiny sortimentu Action se neustále mění, přičemž každý týden je v prodejnách představeno 150 nových položek. Nabídka tvořená produkcí 350 známých a 70 privátních značek sestává ze 14 kategorií: dekorace, DIY, hračky a zábava, papírnictví a hobby, multimédia, domácnost, zahrada a outdoor, praní a čištění, jídlo a pití, osobní péče, domácí mazlíčci, sport, oblečení a textilie.

Action oznámil vstup na český trh začátkem letošního roku a expanze řetězce zde má být rychlá. Provoz dalších tří prodejen Action v Moravskoslezském kraji bude zahájen v průběhu následujících dvou týdnů. Obchody v Opavě a Frýdku-Místku se otevřou 3. září a prodejna v Ostravě 10. září.

„Podobně jako jiné firmy, i my jsme museli své letošní plány přizpůsobit situaci s Covid-19. Nyní však úspěšně naplňujeme původní plán naší expanze v České republice a v krátké době zde otevřeme celkově pět našich prodejen,“ upřesňuje Sander van der Laan. „Zároveň bychom rádi ujistili naše zákazníky i zaměstnance, že jejich bezpečnost je naší nejvyšší prioritou. Díky přísným bezpečnostním a hygienickým opatřením mohou zákazníci v našich obchodech nakupovat bez obav.“

Každá z tuzemských prodejen Action bude mít podle vyjádření firmy zhruba 15 zaměstnanců.


Rozhovor se Sanderem van der Laanem, CEO společnosti Action, vyšel v časopise Zboží&Prodej 3/2020 a publikovali jsme jej i zde:

Sander van der Laan, CEO, Action: Každý má rád nízké ceny a překvapení

Související články:

Sander van der Laan, CEO, Action: Každý má rád nízké ceny a překvapení Představuje se nově otevřená prodejna Action v Hradci Králové Diskonty Action a TEDi otevřou v Česku později

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.4k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.9k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Propojený a personalizovaný e-shop pro B2C i B2B zákazníky

E-commerce coby distribuční kanál retailerům pomáhá zvýšit prodeje a zejména během koronavirových opatření sehrál u řady obchodníků klíčovou roli. Není to ale pouze o fungujícím e-shopu, důležitější je propojení se stávajícími systémy a personalizace obsahu. A právě zde nastupuje GRANDeSHOP, e-shopové řešení určené pro B2B i B2C segment, které za poslední dva roky prošlo značným […]

Kalendář akcí

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Jan Vavřík, senior operations manager, Amazon: Snažím se o formování dobrého kolektivu v pozitivním a zábavném duchu

21. ledna 2021

Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ: Budoucnost vidím stále v prodejnách potravin

21. ledna 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required