logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Restaurace Terno se představuje v novém, moderním designu

9. října 2020
Zprávy 0
628
Restaurace Terno se představuje v novém, moderním designu

Trendem dnešní doby je nabídnout zákazníkům možnost stravování v moderním zařízení umístěném přímo v budově, kde se nachází prodejna. V letošním roce v průběhu měsíců březen až září proběhla rekonstrukce restaurace v českobudějovickém Ternu, které patří pod Jednotu, spotřební družstvo České Budějovice. Z původní Jihočeské jídelny se stala moderní klimatizovaná restaurace Terno. K jejímu znovuotevření došlo 21. září 2020.

„Cílem remodelingu restaurace je udržet stávající zákazníky Terna s ohledem na rostoucí konkurenci ve městě a samozřejmě přilákat zákazníky nové, především z řad mladé generace. V rámci modernizace prostředí restaurace došlo ke zvýšení celkového počtu míst k sezení. Celý prostor je nyní členěn na tři celky. Pro zkrácení čekání při výdeji jídel vznikly dvě výdejová místa na hotová jídla a minutky. Byl zde instalován samoobslužný pult s chlazenými točenými nápoji a čerstvou kávou. Jedním z nových prvků jsou moderní LED televizory, kde je nabízena denní nabídka. Dalším benefitem je poskytnutí odděleného prostoru pro práci na osobním počítači s možností bezplatného připojení WiFi a dobíjení telefonů. Zázemí restaurace pro přípravu pokrmů je vybaveno novými, moderními spotřebiči. Celkový dojem restaurace podtrhuje nové osvětlení,“ informuje Miroslav Konfršt, ředitel skupiny Terno.

Českobudějovické Terno nezůstalo jen při remodelingu restaurace. Obchodní pasáž byla vybavena příjemným osvětlením, klimatizací a novým sociálním zařízením s odděleným koutkem pro přebalování kojenců. „Popsané inovace přispěly jednoznačně k celkové modernizaci supermarketu Terno a my jsme přesvědčeni, že ji zákazníci pozitivně ocení,“ uzavírá Miroslav Konfršt.

 

 

Související články:

Družstvo CBA CZ modernizuje své prodejny na venkově Jan Sůra, předseda představenstva a ředitel, Tempo, obchodní družstvo: Jdeme s kůží na trh

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok