logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • V otevřeném dopise ministrovi zdravotnictví Janu Blatnému upozorňuje Asociace českého tradičního...
  • Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z...
  • V souvislosti se změnami spojenými s odchodem Velké Británie z Evropské unie se na přechodné...
  • Pivovary Staropramen mají od ledna nové vedení. Řízení společnosti převzal Teo Ćendo, který...

Mall Pay očekává v sezoně až třetinový růst

13. října 2020
Zprávy 0
363
Mall Pay očekává v sezoně až třetinový růst

Platba při nákupu předem, omezování hotovosti. Ale také snaha e-shopů upozadit dobírku. Letošní vánoční sezona se díky koronaviru ponese v duchu výrazných změn v platebních metodách, které budou on-line hráči preferovat. Potřeba e-shopů dostat peníze co nejrychleji v protikladu s ochotou zákazníků často platit až po rozbalení zboží bude nahrávat odložené platbě. Mall Pay, jeden z největších fintechů, které ji nabízí, proto očekává až třetinový růst. Ten se projevuje už nyní – jen za posledních šest měsíců zdvojnásobil počet zapojených partnerů, jichž nyní nabízí přes sto.

Závěr roku a vánoční sezona tradičně generují asi třetinu obratu celé české e-commerce. Letos by však celkové obraty mohly vyhoupnout ještě výše nad očekávaných 62 miliard korun – tedy pokud se i tentokrát bude opakovat scénář, který do e-commerce na jaře přinesla koronavirovou krize. Ten má kvůli aktuálním omezením potenciál přivést do online nové cílové skupiny, které jsou jindy věrné spíše kamenným obchodům. Pro e-shopy však nebude jednoduché tuto příležitost využít. Na jedné straně budou muset skloubit co nejvíce prozákaznický přístup, který lidé vyžadují při nákupu vánočních dárků, na druhé straně ohlídat vlastní cash-flow a bezpečnost. E-shopy tak opět začnou preferovat platbu předem a omezovat dobírku, která je však pro většinu zákazníků stále nejdůležitější platební metodou.

Ke slovu se díky tomu opět dostává odložená platba, která oba tyto protichůdné požadavky (tedy platbu pro e-shop ihned, pro zákazníka později) dokáže splnit. Mall Pay očekává, že zájem o ni vzroste meziročně o 40 % a do konce roku ji poprvé využijí desítky tisíc nových zákazníků. Jejich počet se zvyšuje i přímo úměrně dostupnosti odložené platby. Počet e-shopů, které ji implementují, totiž raketově roste. Jen v případě Mall Pay se jejich počet za posledních 6 měsíců více než zdvojnásobil. V současné době platbu Mall Pay využívá přes sto e-shopů a on-line plateb, nově například CZC.cz, Ugo, Lihovar Žufánek, Tesla, Patro.cz nebo Books.cz. Další desítky e-shopů se pak připravují na onboarding. Výrazným posunem je pak zavedení nových produktů, jako je třeba skipovací platební karta, která umožní odložit platbu na kterémkoli e-shopu.

„Už loňský rok se prokázal potenciál odložené platby, letos bude znásobený ještě podporou samotných e-shopů, pro které se stává v nastávajícím období nejstrategičtějším platebním nástrojem. Právě obavy z nevyzvednutých objednávek placených na dobírku, které jim nejen zadržují peníze, ale ještě za ně musí doplácet, jsou pro jednotlivé provozovatele nejsilnějším impulsem,“ uvádí Adam Kolesa, CEO Mall Pay. „E-shopy si zároveň vyzkoušely, že ne každý zákazník je ochoten přistoupit na platbu při objednání a hledají proto cesty, jak tyto zákazníky v nejdůležitějším období roku neztratit a zůstat konkurenceschopní vůči největším hráčům.“

Mall Pay má v současnosti bezmála 60 000 aktivních uživatelů, z toho téměř 10 000 nakupuje často. Předpokládá, že jejich počet by se měl do konce roku zvýšit ještě alespoň o třetinu. Do konce roku by zároveň chtěl vydat nové skipovací platební karty pro vyšší stovky až tisíce zákazníků. Přes vánoční špičku zprostředkuje po celé republice odložené platby u nákupů v hodnotě několika desítek milionů korun.

 

Související články:

Zákazníci stále častěji volí on-line platební brány Mall Pay se integruje do e-commerce platformy Shoptet Jan Bruder se stal novým obchodním ředitelem Mall Pay

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.8k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok