logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Řetězec Marks & Spencer informoval o změně v nabídce potravin pro český trh. Chlazené...
  • Pavel Vavřínek byl s účinností od 1. března 2021 jmenován obchodním ředitelem společnosti...
  • Tuzemští maloobchodníci, kteří mohou v pondělí 12. dubna obnovit provoz, finišují s přípravami...
  • V březnu letošního roku byla po celkové rekonstrukci slavnostně otevřena maloobchodní prodejna...

Nový e-shop Boxxi.cz přináší pestrou nabídku mořských ryb

29. října 2020
Zprávy 0
720
Nový e-shop Boxxi.cz přináší pestrou nabídku mořských ryb

Kvalitní mořské ryby budou nyní pro české spotřebitele ještě dostupnější. Boxxi spouští nový e-shop s pestrým výběrem ryb převážně z Islandu. Ke každé rybě si zákazníci mohou vybrat také víno z produkce malých tuzemských či zahraničních vinařství.

Zakladatel Boxxi Marek Jirovec měl dříve v rodinné firmě zabývající se průmyslovou automatizací na starosti export. Tak se dostal i k jedné islandské společnosti, která ho přivedla na myšlenku dovozu islandských ryb. Rozhodl se v podstatě okamžitě využít díry na českém trhu. „Osobně mám ryby moc rád a jsem přesvědčený, že by se v českém jídelníčku měly objevovat častěji. Proto jsme se rozhodli kvalitní ryby nejen dovážet, ale přišli jsme s myšlenkou rybích boxxi, aby zákazníci mohli vyzkoušet i něco nového a zároveň měli rybu po ruce vždy, když na ni dostanou chuť,“ vysvětluje Marek Jirovec. E-shop Boxxi.cz necílí pouze na prodej, chce i vzdělávat a české spotřebitele naučit, co je dobrá ryba a jak ji poznat a připravit. Neopomíjí ani důraz na udržitelný rybolov.

Tým Boxxi doplňuje Katy Youngová, která si za svůj kariérní život prošla několika korporacemi. Působila v oblasti propagace, prodeje a trade marketingu mimo jiné i pro alkoholové značky. Proto má v Boxxi na starosti nejen marketing a sales, ale i vinný lístek. „Ryby a víno k sobě patří a dokážou vytvořit harmonický pár. Spojili jsme se s předními odborníky a vybrali k našim rybám vína, která se svou chutí a vůní propojí s rybou v jeden výjimečný gastronomický zážitek,“ popisuje Katy Youngová. Boxxi se ve své nabídce zaměřuje na vína od českých i zahraničních vinařů, která nejsou v maloobchodní síti běžně k dostání.

Různé složení i množství

Nabídka rybích boxxi se liší nejen svým složením, ale i množstvím. Je možné objednat boxxi pro jednotlivce, pár či rodinu nebo zvolit boxxi s vlastním výběrem ryb. Na www.boxxi.cz najdou zákazníci kromě e-shopu také více informací o původu ryb stejně jako originální recepty, tipy a triky na jejich úpravu a podávání. V Praze a okolí je možné doručení až domů nebo osobní vyzvednutí v Boxxi House v Nuslích. Od listopadu budou mimopražské objednávky doručovány do Boxxi Pointů neboli partnerských provozoven k osobnímu vyzvednutí. Jejich síť se bude postupně rozšiřovat po celé České republice. Každá objednávka je balena do 100% recyklovatelných termoboxů, které udrží stálou teplotu po dobu čtyř hodin.

Kvalitu rybího masa ovlivňuje jeho původ i to, jak je ryba lovena. Boxxi si záměrně vybírá rybáře, kteří chytají tradičně a týž den se s úlovkem vracejí do přístavu. U farmových ryb je pak zcela zásadní přirozený způsob chovu a krmení bez GMO, antibiotik či růstových aditiv. Ryby v nabídce Boxxi se zpracovávají téměř okamžitě po ulovení. Většinou ručně, případně s použitím nejmodernějších a nejšetrnějších technologií. Ryby jsou následně zmrazeny, vakuovány a tím připraveny k expedici. První část cesty plují lodí a pak pokračují pozemní dopravou až do pražského Boxxi House.

Internetový obchod Boxxi.cz byl spuštěn v polovině října. Digitální kampaň, sociální sítě, ale i třeba PR a spolupráci s influencery zajišťuje komunikační agentura doblogoo. Celý e-shop vytvořila agentura Bootiq, která navrhla i grafický design webu. Technické řešení pak dodala společnost CloudSailor.

 

Související články:

JIP východočeská otevřela novou prodejnu Cash & Carry v Ostravě Všechno se změní

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Podle jakých kritérií nakupující pořizují nabíjecí baterie?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.5k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Pozvánka na webinář: Odstraňte hlavní limity efektivity ve vašem skladu

Hledáte odpovědi na otázky ohledně automatizace vašeho skladu nebo distribučního centra? Přemýšlíte nad tím, jaký automatizovaný sytém by byl pro vás nejvhodnější? Nebo Vás zajímá, jaký výkon při vychystávání je možné díky automatizovaným skladovým systémům dosáhnout a jakou mají ROI? V případě, že hledáte odpovědi na tyto a jiné otázky týkající se automatizovaných skladových systémů, potom […]

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required