logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Billa představila nový formát prodejen v menších městech a obcích

7. prosince 2020
Zprávy 0
1014
Billa představila nový formát prodejen v menších městech a obcích

V nově otevřené maloformátové prodejně pod značkou Billa Denně čerstvá najdou zákazníci z třítisícové obce Strašice nedaleko Rokycan pestrý výběr potravin od chlazeného masa, ovoce, zeleniny, čerstvého pečiva až po trvanlivé potraviny a drogerii. Hlavním cílem řetězce Billa je umožnit i zákazníkům z malých měst a obcí nákup kvalitních a čerstvých potravin v blízkosti jejich bydliště.

V portfoliu nebudou chybět ani oblíbené produkty privátních značek společnosti a regionální speciality. V regálech zákazníci naleznou na 3500 položek.

První obchod Billa Denně čerstvá je pilotním projektem, který Billa otevírá v obci s počtem obyvatel do 3000 obyvatel. Z hlediska provozu a nabízených služeb však bude k nerozeznání od ostatních prodejen Billa. Zákazníci zde naleznou pestrou paletu zboží včetně produktů privátních značek společnosti Billa, jako je například značka masa a masných produktů Vocílka, ovoce a zeleniny pod značkou Česká farma nebo bioproduktů Billa bio.

„Billa Denně čerstvá je prvním z projektů tohoto formátu, který v České republice spouštíme. Těší nás, že se díky němu můžeme přiblížit zákazníkům i v menších obcích a městech, kteří do našich prodejen musejí jinak cestovat desítky kilometrů. Zároveň věříme, že pro obyvatele obce Strašice a okolí bude maloformátová Billa Denně čerstvá vítaným řešením při každodenním  nakupování,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel Billa ČR.

Nová prodejna ve Strašicích je otevřena od čtvrtka 3. prosince, a to od pondělí do soboty od 7.00 do 18.00 hodin, v neděli pak od 8.00 do 15.00 hodin. K pohodlnému nákupu na prodejní ploše o rozloze 600 m2 přispívá také celkem 36 parkovacích míst, včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované osoby.

 

Související články:

Billa zjednodušuje registraci do svého věrnostního programu Billa představila zvovupoužitelné sáčky z recyklovaného plastu Privátní značka Vocílka posiluje Billa v nové kampani klade důraz na expertízu v oboru potravin

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok