logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Ke stávající odpovědnosti za veškerý obchod s retailovými zákazníky ve východní Evropě ve...
  • Které snídaňové produkty jsou jedničkami v promoci? Přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej...
  • Možnost objednat na dvě ťuknutí, rychlé reklamace i funkce pro ty, kdo si chtějí k nákupu...
  • Trendy, které jsou v kategorii dámské hygieny patrné již několik let, pokračují a posilují. I...

Globus Fresh na Pankráci zavírá, koncept ale nekončí

11. prosince 2020
Zprávy 0
2584
Globus Fresh na Pankráci zavírá, koncept ale nekončí

Aktuální informace na webové stránce společnosti Globus zní: „Vážení zákazníci, bohužel ani nám se nevyhnuly následky korona opatření a musíme vás proto informovat o plánovaném uzavření provozovny Globus Fresh na Pankráci. Z tohoto důvodu začneme postupně ukončovat některé úseky naší prodejny. Od čtvrtka 10. 12. pro vás bude k dispozici omezený sortiment dodavatelského pečiva. Provoz restaurace a řeznictví bude ukončen v neděli 13. 12. Prodejna pak bude uzavřena po vyprodání zásob. Jako omluvu za vzniklou situaci můžete od 11. 12. využít 20% slevu na celý nákup v prodejně nebo v restauraci Globus Fresh Pankrác. Omlouváme se za vzniklé komplikace a věříme, že nám i nadále zachováte přízeň v našich hypermarketech Globus.“

K ukončení provozu prodejny Globus Fresh v Praze na Pankráci poskytla časopisu Zboží&Prodej bližší informace Lutfia Volfová, vedoucí externí komunikace společnosti Globus ČR: „Zásadní rozhodnutí, které jsme museli udělat, se týká pouze Fresh Pankrác. V důsledku krize okolo koronaviru jsme byli nuceni provoz ukončit. Před rokem šlo o naprosto nemyslitelné a nepravděpodobné okolnosti, které se ale překvapivě staly skutečností. Nikdo netušil, že se toho letos v okolí Fresh na Pankráci tolik změní. V únoru, kdy jsme jej otevřeli, byla lokalita plná zaměstnanců v kancelářích, pro nás tedy potencionálních zákazníků. Ale o měsíc později se oblast vylidnila, lidé z okolních kancelářských budov začali pracovat na home office. A hlavní provozy Freshe na Pankráci – restaurace, kavárna a bar, jsme museli z důvodu nařízení uzavřít. Jaro bychom ještě ustáli, ale situace na podzim již není únosná. Ani v tuto chvíli nevidíme jistotu pro podnikání pro tento náš originální projekt v této konkrétní lokalitě. Je to cenná zkušenost pro další rozvoj konceptu Fresh.“

Zkušenosti pro další rozvoj

„Globus Fresh v Pardubicích v Dubině funguje dobře. Tam jde o prodejnu zejména našich pekařských a řeznických výrobků, které jsou na sídlišti v Dubině oblíbené. Pro rozvoj konceptu jsme v poslední době získali cenné zkušenosti pro jeho další rozvoj, ale hodnotit v celku je budeme až s odstupem. Jinak dopady na restaurace a kavárny jsou a budou značné. Nicméně zatím očekáváme, že budeme celkově jako Globus hospodařit v plusu. Bližší výsledky budeme znát ale až příští rok,“ doplňuje Lutfia Volfová.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

24. 11. 2022, Konference POPAI Fórum 2022

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required