logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Rossmann otevřel od září do prosince osm nových prodejen

16. prosince 2020
Zprávy 0
1521
Rossmann otevřel od září do prosince osm nových prodejen

Drogistická síť Rossmann uvedla v posledních měsících do provozu osm nových prodejen. Nyní tak má v Česku už celkem 148 poboček. Zákazníci mohou využívat nákupy v moderním prostředí, kde najdou široký drogistický sortiment včetně značkových výrobků a produktů privátních značek.

Stávající prodejny Rossmann průběžně modernizuje a zároveň hledá další atraktivní prostory v zajímavých lokalitách pro nové pobočky. V období od září do prosince letošního roku tak vznikly nové prodejny v celkem osmi lokalitách. Zatím poslední byla prodejna v Opavě, jejíž slavnostní otevření připadlo na polovinu prosince.

Přečtěte si také
Rossmann hlásí personální změny

„Naším cílem je nabídnout zákazníkům široký sortiment produktů a zároveň se snažíme, aby všechny naše pobočky byly přehledné, komfortní a hlavně dostupné co nejvíce lidem. Investujeme proto nejen do rekonstrukcí stávajících prodejen, ale otevíráme i nové. S výjimkou pobočky v Prostějově, která se přestěhovala z Žižkova náměstí na náměstí T. G. Masaryka, se v letošním posledním čtvrtletí jednalo o zcela nové prodejny. V Klatovech, Chocni, Chrudimi a Chomutově – Otvicích šlo navíc o naše úplně první prodejny v těchto lokalitách,“ vyjmenovává Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti Rossmann.

Nové prodejny se vyznačují vzdušným interiérem, ve kterém se zákazníci díky jednoduché sortimentní navigaci a šetrnému LED osvětlení snadno zorientují. Samozřejmostí je podle firmy i rychlé odbavení u pokladen a kvalitní zákaznický servis.

Zákazníci využívají také výhodné nabídky a slevové akce, jež lze najít v digitálním věrnostním programu Rossmann Club, který drogerie nabízí přes mobilní aplikaci. Tu využívá již více než půl milionu zákazníků.

 

Související články:

Rossmann hlásí personální změny Nově zrekonstruovaná drogerie Rossmann v Říčanech láká zákazníky na 20% slevu Drogerie Rossmann otevřela novou prodejnu v Otrokovicích RossmannDrogerie Rossmann umožňuje nakupovat ve své mobilní aplikaci

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required