logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Žabka otevřela dvě nové prodejny v Praze. Poprvé i v nákupním centru

17. prosince 2020
Zprávy 0
309
Žabka otevřela dvě nové prodejny v Praze. Poprvé i v nákupním centru

Obchodní síť Žabka pokračuje v expanzi. V Praze otevřela další dvě nové prodejny. První je umístěna přímo v obchodním centru Eden ve Vršovicích, druhá pak v rámci administrativního komplexu Metronom v Nových Butovicích. V průběhu letošního roku otevřela Žabka již 17 nových prodejen.

Výhodou obchodů Žabka je široká nabídka potravin a dalších služeb finančního servisu, zároveň jsou schopné se přizpůsobit různým prostorům a typům zákazníků. Svědčí o tom i dva zatím poslední přírůstky v síti. Nový obchod Žabka byl otevřen přímo v obchodním centru Tesco Eden.

Žabka v Edenu

„Náš obchod je velmi netypicky umístěn právě v obchodním centru. Je to lokalita, po které jsme dlouze toužili a chtěli jsme ji vyzkoušet a obchodní centrum nám nabízí nevídané možnosti,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka, a dodává: „Koncept cílí na zákazníky, kteří se běžně pohybují po ulici a jsou to zákazníci, kteří většinou někam spěchají, ale potřebují si při každodenním spěchu udělat rychlý a pohodlný nákup. Je to úplně odlišný zákazník oproti standardnímu hypermarketu, a to je ten důvod, proč jsme se rozhodli jít do této lokace a nebojíme se, že si budeme s hypermarketem Tesco konkurovat.“

Prodejna je umístěna u autobusové zastávky Slávie a na ploše 108 metrů čtverečních nabízí vedle standardních služeb i několik novinek. Má teplý pult, kde nabízí zákazníkům mj. hot dogy. Poprvé v tomto obchodě probíhá v pilotním provozu prodej léčiv, tento model by se měl pak rozšířit do celé sítě. Novinkou je i koutek s posezením. Žabka uvádí, že zde hodlá vytvořit vlajkovou loď, kde bude potenciálním novým franšízantům ukazovat přednosti svého konceptu.

Druhá prodejna Žabka se nachází v rámci Metronom Business Center, což  je administrativní budova v pražských Nových Butovicích. Obchod s rozlohou 140 metrů čtverečních poskytuje zákazníkům komplexní nabídku sortimentu a služeb.

Žabka v Nových Butovicích

 

Související články:

Žabka chystá expanzi, letos otevře desítky nových prodejen Praha 5 a Brno. Žabka otevřela další dvě prodejny Žabka a Bolt Food startují on-line nákup potravin. Slibují doručení do hodiny Žabka rozšiřuje sortiment v rámci on-line prodeje i nabídku doplňkových služeb

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok