
Internetové tržiště Mall Partner se postupně stává prodejním kanálem nejen pro menší obchodníky, kteří chtějí prodávat on-line, ale také pro silné mezinárodní značky, které chtějí své zboží nabídnout přes velký tuzemský e-shop. Řadu známých značek na Mall.cz nyní rozšiřuje Marks & Spencer, který zde nabídne široký sortiment oblečení, a další oblíbené značky jako Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine.
Dlouhodobým cílem Mall.cz je být „domovskou stránkou“ pro nakupování, tedy místem, kde zákazník najde a pohodlně pořídí vše, co si do on-line prostředí přišel nakoupit. S příchodem dalších silných a oblíbených značek v čele s Marks & Spencer je tato vize podle Mallu zase o něco blíže naplnění.
Marketplace se rozšiřuje

Jakub Kováč
Vedle britského řetězce Marks & Spencer vstupuje na Mall.cz také společnost Sunice. S ní se na tržiště dostává módní a sportovní oblečení od renomovaných značek Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine. Celkově se jedná o sortiment zahrnující více než dva tisíce položek.
„Příchod značek jako Marks & Spencer nám samozřejmě dělá velkou radost, protože jasně ukazuje, že má naše on-line tržiště vysokou relevanci a velký potenciál jak pro menší obchodníky, kteří chtějí zvýšit své on-line prodeje, tak i pro ty největší značky na trhu. Úspěšné dotažení dohody s takto velkým zahraničním řetězcem je pro nás velkým úspěchem a povzbuzením na cestě k přivedení dalších velkých značek,“ říká Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner.
Přístup k infrastruktuře
Pro Marks & Spencer i Sunice je zapojení do programu Mall Partner možností, jak oslovit nové okruhy zákazníků, ale také cestou ke komplexní e-commerce infrastruktuře Mallu. Jde například o možnost doručovat zboží do Mall Shopů či stovek partnerských Mall Pointů. E-shop navíc partnerům z řad obchodníků díky spolupráci s logistickou službou We|Do pomáhá i s profesionálním řešením poslední míle.
Do partnerského prodeje na Mall.cz je zapojeno již na 1500 obchodníků a o jejich zboží je velký zájem. Aktuálně zboží partnerů tvoří okolo 90 procent nabídky Mallu a v ČR tvoří partnerský prodej více než třetinu všech objednávek.