logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Marks & Spencer a další známé značky vstupují na on-line tržiště Mall Partner

6. ledna 2021
Zprávy 0
208
Marks & Spencer a další známé značky vstupují na on-line tržiště Mall Partner

Internetové tržiště Mall Partner se postupně stává prodejním kanálem nejen pro menší obchodníky, kteří chtějí prodávat on-line, ale také pro silné mezinárodní značky, které chtějí své zboží nabídnout přes velký tuzemský e-shop. Řadu známých značek na Mall.cz nyní rozšiřuje Marks & Spencer, který zde nabídne široký sortiment oblečení, a další oblíbené značky jako Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine.

Dlouhodobým cílem Mall.cz je být „domovskou stránkou“ pro nakupování, tedy místem, kde zákazník najde a pohodlně pořídí vše, co si do on-line prostředí přišel nakoupit. S příchodem dalších silných a oblíbených značek v čele s Marks & Spencer je tato vize podle Mallu zase o něco blíže naplnění.

Marketplace se rozšiřuje

Jakub Kováč

Vedle britského řetězce Marks & Spencer vstupuje na Mall.cz také společnost Sunice. S ní se na tržiště dostává módní a sportovní oblečení od renomovaných značek Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine. Celkově se jedná o sortiment zahrnující více než dva tisíce položek.

„Příchod značek jako Marks & Spencer nám samozřejmě dělá velkou radost, protože jasně ukazuje, že má naše on-line tržiště vysokou relevanci a velký potenciál jak pro menší obchodníky, kteří chtějí zvýšit své on-line prodeje, tak i pro ty největší značky na trhu. Úspěšné dotažení dohody s takto velkým zahraničním řetězcem je pro nás velkým úspěchem a povzbuzením na cestě k přivedení dalších velkých značek,“ říká Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner.

Přístup k infrastruktuře

Pro Marks & Spencer i Sunice je zapojení do programu Mall Partner možností, jak oslovit nové okruhy zákazníků, ale také cestou ke komplexní e-commerce infrastruktuře Mallu. Jde například o možnost doručovat zboží do Mall Shopů či stovek partnerských Mall Pointů. E-shop navíc partnerům z řad obchodníků díky spolupráci s logistickou službou We|Do pomáhá i s profesionálním řešením poslední míle.

Do partnerského prodeje na Mall.cz je zapojeno již na 1500 obchodníků a o jejich zboží je velký zájem. Aktuálně zboží partnerů tvoří okolo 90 procent nabídky Mallu a v ČR tvoří partnerský prodej více než třetinu všech objednávek.

 

Související články:

Mall.cz HolešoviceMall.cz rozvíjí partnerský prodej a nabízí už přes milion produktů Marketplace je budoucnost Všechno se změní Zboží&Prodej 9/2020: Češi na domácích mazlíčcích nešetří

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok