logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Marks & Spencer dočasně zavírá české pobočky, zaměří se na on-line prodej

13. ledna 2021
Zprávy 0
210
Marks & Spencer dočasně zavírá české pobočky, zaměří se na on-line prodej

Z důvodu vládních protikoronavirových opatření jsou dočasně uzavřeny téměř všechny prodejny společnosti Marks and Spencer Czech Republic. Od pátku 15. ledna 2021 se firma rozhodla na období, po které jsou omezení platná, uzavřít i zbývající kamenné obchody. Nadále se bude soustředit na doručování zboží přes e-shop pro český trh a prostřednictvím partnerů – jde o Rohlik.cz, který nabízí výběr z našeho oddělení potravin, a Mall.cz s vybraným sortimentem oděvů.

V souladu s vládními nařízeními uzavřela společnost Marks and Spencer Czech Republic dne 27. prosince všech 11 prodejen, které nabízely pouze oblečení, a také všechna oddělení oblečení v pěti prodejnách s širší nabídkou zboží. „Zmíněné opatření ovlivnilo 95 procent našeho celkového prodejního prostoru v České republice, zbylo pouze pět oddělení potravin otevřených pro zákazníky v centru Prahy. Návštěvnost pražského centra je významně omezená. Minulý týden jsme zaznamenali v našich pěti prodejnách v centru Prahy pouze třináctiprocentní oproti běžné návštěvnosti. Situace je ztížená také zpožděnými dodávkami čerstvých potravin,“ popisuje marketingová manažerka Helena Vyhnánková.

Prodejny se otevřou s možností prodávat celý sortiment

Retailer zároveň zaznamenává viditelný přesun preference zákazníků od nákupů v kamenných prodejnách k nakupování on-line. Prodeje oblečení a doplňků na českém e-shopu se oproti 3. kvartálu loňského roku zvýšily o 209 %. Prodeje trvanlivých a mražených potravin na on-line supermarketu Rohlik.cz jsou rovněž velmi silné. „Proto jsme se nyní rozhodli uzavřít i zbývajících pět procent prostoru kamenných prodejen a soustředit se místo toho na naše internetové prodeje. Naše kamenné prodejny máme v úmyslu znovu otevřít, jakmile budeme moci opět umožnit našim zákazníkům nákup veškerého sortimentu z naší nabídky,“ doplňuje Helena Vyhnánková.

Pro doplnění, prodejny, kterých se týká uzavření, jsou následovné: NC Fénix, OC DBK, Melantrich, OC Nový Smíchov a Westfield Chodov. Všechny jsou umístěné v Praze.

 

Související články:

Zboží&Prodej 8/2020: U hraček rozhodnou Vánoce Marks & Spencer a další známé značky vstupují na on-line tržiště Mall Partner Jiří Králíček, manažer, Bala, franšízová síť: Bala je přátelská franšíza Jens Krieger, generální ředitel, Penny Market Česká republika: Chceme být diskontem jednadvacátého století

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok