logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Ke stávající odpovědnosti za veškerý obchod s retailovými zákazníky ve východní Evropě ve...
  • Které snídaňové produkty jsou jedničkami v promoci? Přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej...
  • Možnost objednat na dvě ťuknutí, rychlé reklamace i funkce pro ty, kdo si chtějí k nákupu...
  • Trendy, které jsou v kategorii dámské hygieny patrné již několik let, pokračují a posilují. I...

Marks & Spencer dočasně zavírá české pobočky, zaměří se na on-line prodej

13. ledna 2021
Zprávy 0
787
Marks & Spencer dočasně zavírá české pobočky, zaměří se na on-line prodej

Z důvodu vládních protikoronavirových opatření jsou dočasně uzavřeny téměř všechny prodejny společnosti Marks and Spencer Czech Republic. Od pátku 15. ledna 2021 se firma rozhodla na období, po které jsou omezení platná, uzavřít i zbývající kamenné obchody. Nadále se bude soustředit na doručování zboží přes e-shop pro český trh a prostřednictvím partnerů – jde o Rohlik.cz, který nabízí výběr z našeho oddělení potravin, a Mall.cz s vybraným sortimentem oděvů.

V souladu s vládními nařízeními uzavřela společnost Marks and Spencer Czech Republic dne 27. prosince všech 11 prodejen, které nabízely pouze oblečení, a také všechna oddělení oblečení v pěti prodejnách s širší nabídkou zboží. „Zmíněné opatření ovlivnilo 95 procent našeho celkového prodejního prostoru v České republice, zbylo pouze pět oddělení potravin otevřených pro zákazníky v centru Prahy. Návštěvnost pražského centra je významně omezená. Minulý týden jsme zaznamenali v našich pěti prodejnách v centru Prahy pouze třináctiprocentní oproti běžné návštěvnosti. Situace je ztížená také zpožděnými dodávkami čerstvých potravin,“ popisuje marketingová manažerka Helena Vyhnánková.

Prodejny se otevřou s možností prodávat celý sortiment

Retailer zároveň zaznamenává viditelný přesun preference zákazníků od nákupů v kamenných prodejnách k nakupování on-line. Prodeje oblečení a doplňků na českém e-shopu se oproti 3. kvartálu loňského roku zvýšily o 209 %. Prodeje trvanlivých a mražených potravin na on-line supermarketu Rohlik.cz jsou rovněž velmi silné. „Proto jsme se nyní rozhodli uzavřít i zbývajících pět procent prostoru kamenných prodejen a soustředit se místo toho na naše internetové prodeje. Naše kamenné prodejny máme v úmyslu znovu otevřít, jakmile budeme moci opět umožnit našim zákazníkům nákup veškerého sortimentu z naší nabídky,“ doplňuje Helena Vyhnánková.

Pro doplnění, prodejny, kterých se týká uzavření, jsou následovné: NC Fénix, OC DBK, Melantrich, OC Nový Smíchov a Westfield Chodov. Všechny jsou umístěné v Praze.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

24. 11. 2022, Konference POPAI Fórum 2022

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required