
Česká běžkyně na lyžích Kateřina Razýmová se šestým místem v poslední etapě posunula na desátou příčku v konečném hodnocení letošní Tour de Ski 2021. Velký úspěch! Navíc bylo v rámci celého klání nepřehlédnutelné logo Coop. Sponzorem závodů je totiž norské spotřební družstvo Coop Norge.
Coop Norge, jeden z největších norských řetězců supermarketů, je podle smlouvy se společností Infront, exkluzivním marketingovým partnerem Mezinárodní lyžařské federace (FIS), sponzorem mistrovství světa v klasickém lyžování pro roky 2021, 2023 a 2025. Tato dohoda zahrnuje i Světový pohár v severské kombinaci a Světový pohár v běhu na lyžích.
Za větší hrdost i benefity
V rámci tohoto partnerství bude Coop vidět také na letošním Mistrovství světa v klasickém lyžování v Oberstdorfu a v roce 2023 v Planici. O dva roky později bude oficiálním sponzorem tohoto klání v Norsku. Michael Witta, viceprezident marketingu společnosti Infront, uvádí: „Byli jsme si vědomi záměru Coopu více se zviditelnit v klasickém lyžování a jsme potěšeni, že jsme dosáhli dohody o spojení jeho značky s řadou významných akcí. Dodatečné sponzorství světového šampionátu v roce 2025 bylo logické a poskytuje Coopu pevnou platformu k aktivaci sponzorství před domácím publikem.“ Geir Inge Stokke, CEO Coop Norge, doplňuje: „Věříme, že toto sponzorství přispěje a posílí naši práci, kterou děláme jménem našich 1,7 milionu spoluvlastníků. A to jak budováním hrdosti, tak i většími benefity, protože naši spoluvlastníci zažijí mistrovství světa v klasickém lyžování osobně. Při výběru toho, s kým spolupracovat a na které sporty se zaměřit, je pro nás důležité vědomí toho, že severské lyžování je blízké srdci našich spolumajitelů.“