logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Billa zvýšila mzdy personálu prodejen

18. ledna 2021
Zprávy 0
2086
Billa zvýšila mzdy personálu prodejen

Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a navýšení mezd s platností od 1. ledna 2021. V průměru si zaměstnanci prodejen polepší o 5 %.

Billa uvádí, že jejím cílem je i přes stávající situaci způsobnou pandemií koronaviru infekce být i nadále seriózním zaměstnavatelem zaručujícím svým zaměstnancům pracovní místa a garanci jejich stávající mzdy i zaměstnaneckých benefitů. Společnost Billa se proto zavázala v kolektivní smlouvě ponechat v platnosti stávající benefity, jako například stravenky v hodnotě 100 korun, příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 300 korun měsíčně nebo na MultiSport kartu.

Přečtěte si také
Generálním ředitelem Billa ČR je nově Dariusz Tomasz Bator

Šárka Brennerová, vedoucí personálního oddělení Billa ČR, k navýšení platů říká: „Jsme velmi potěšeni, že i přes stávající situaci můžeme našim zaměstnancům zaručit jejich pracovní místa a garantovat výši jejich mzdy, kterou jsme navíc od ledna navýšili. Trvalé zlepšování pracovních a mzdových podmínek zaměstnanců je naší prioritou.“

Billa zároveň navyšuje příspěvek v rámci svého loajálního programu z 500 korun na 750 korun měsíčně pro zaměstnance, kteří u firmy pracují déle než dva roky. Zaměstnancům pracujícím v Bille déle než rok pak na benefitní kartě firma přispěje částkou 500 korun. Vedle těchto benefitů mohou zaměstnanci využít i řadu dalších výhod, jako jsou například slevy u obchodních partnerů nebo zvýhodněné vstupné na kulturní akce.

Během vánočního období společnost předala svým zaměstnancům na prodejnách dárkové vánoční karty v hodnotě až 2500 korun. „Šlo o další poděkování všem zaměstnancům za práci ve ztížených podmínkách v průběhu koronavirové pandemie. V průběhu letošního roku tak Billa vyplatila svým zaměstnancům mimořádnou odměnu za jejich úsilí při zvládání koronavirové krize v celkové výši až 7000 korun na zaměstnance,“ dodává Šárka Brennerová.

 

Související články:

Generálním ředitelem Billa ČR je nově Dariusz Tomasz Bator Jaroslaw Szczypka, odcházející generální ředitel, Billa Česká republika: Vrací se zájem o menší prodejny BillaBilla otevřela novou prodejnu v pražských Kunraticích Billa stáhne z prodeje zábavní pyrotechniku

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required