logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

M2C kupuje většinový podíl v divizi facility managementu CPI Property Group

19. ledna 2021
Zprávy 0
1468
M2C kupuje většinový podíl v divizi facility managementu CPI Property Group

Společnost M2C bude nově spravovat oblast facility managementu, kterou si skupina CPI Property Group (CPIPG) pro většinu svých nemovitostí zajišťovala doposud vlastními silami. CPIPG je kromě jiného také vlastníkem řady obchodních center a retail parků.

Facility management zahrnuje mimo jiné správu nebo provoz budov. M2C disponuje rozsáhlými zkušenostmi v daném oboru a pro nemovitosti ve skupině CPIPG poskytuje služby již několik let.

Struktura CPI Property Group v ČR prochází v posledních měsících reorganizací. Poté, co došlo ke spojení oddělení zajišťujících property a asset managment, nyní došlo k prodeji divize facility managementu. Ten bude nově zastřešen společností M2C FM, kde mají vlastnické podíly jak CPI Property Group, tak M2C.

„Tento krok souvisí s naší dlouhodobou strategií, jejímž cílem je soustředit se na hlavní odvětví našeho podnikání, mezi které patří zejména investice do rozvoje nemovitostního portfolia, jeho development a strategické řízení. V případě odborných činností, které bezprostředně nesouvisí s těmito obchodními cíli, chceme blízce spolupracovat se společnostmi, pro které tyto činnosti představují jejich hlavní zaměření. To se týká také facility managementu,“ vysvětluje Zdeněk Havelka, výkonný ředitel CPI Property Group.

Dochází rovněž k integraci zaměstnanců

Do M2C nyní přecházejí i zaměstnanci dosavadní divize facility managementu v CPIPG. „Jsme moc rádi, že máme možnost růstu v segmentu facility managementu právě společně s CPI jako největším vlastníkem nemovitostí ve střední Evropě. Vážíme si nových zaměstnanců, kteří se nám z CPI dostávají, stejně tak i jejich vysoké profesionální úrovně dosažené v interní divizi facility managementu v CPIPG. Její integrací posílíme naší pozici na trhu, zvýšíme náš regionální dosah a budeme nadále usilovat o spokojenost našich klientů a uživatelů budov, o které pečujeme pod značkou M2C,“ komentuje transakci Matěj Bárta, spolumajitel M2C.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required