logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Ke stávající odpovědnosti za veškerý obchod s retailovými zákazníky ve východní Evropě ve...
  • Které snídaňové produkty jsou jedničkami v promoci? Přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej...
  • Možnost objednat na dvě ťuknutí, rychlé reklamace i funkce pro ty, kdo si chtějí k nákupu...
  • Trendy, které jsou v kategorii dámské hygieny patrné již několik let, pokračují a posilují. I...

Nabídka rostlinných produktů roste, Češi vyberou nejlepší novinku na trhu

17. února 2021
Zprávy 0
1173
Nabídka rostlinných produktů roste, Češi vyberou nejlepší novinku na trhu

Projekt Rostlinně spouští třetí ročník ankety o nejlepší rostlinný produkt roku 2020. Češi mohou na webových stránkách projektu volit svého favorita z celkem deseti nominovaných výrobků, které se na pultech českých obchodů poprvé objevily v loňském roce. Kromě různých alternativ k masným výrobkům jako jsou řízky, rybí prsty nebo klobásy, mezi vybranými najdeme také rostlinné nápoje či bonbony z rostlinného želé. Organizátoři ankety upozorňují na rychle se rozšiřující sortiment rostlinných potravin a nápojů.

Obliba rostlinného stravování a s ní ruku v ruce i nabídka rostlinných produktů po celém světě rychle roste. Podle aktuálního průzkumu agentury Ipsos 68 % Čechů v loňském roce zaznamenalo, že se zvýšila nabídka rostlinných alternativ v obchodech a téměř třetina české populace plánuje zařadit těchto výrobků do svého jídelníčku více.

Čeští spotřebitelé dostanou i letos možnost během následujícího měsíce zvolit ze stále se rozšiřující nabídky ten nejlepší rostlinný produkt, který byl na trh uveden v loňském roce. V nominaci se přitom objevují výrobky od potravinářů zaměřených čistě na rostlinnou stravu jako Next Level Meat nebo Vivera, ale také od producentů, kteří do nedávné doby podobný sortiment vůbec nenabízeli. Patří mezi ně například Olma nebo tradiční český masokombinát Uzeniny Příbram se svým 100% bezmasým mletým.

„Rostlinné stravování je nezadržitelný trend. Přesvědčujeme se o tom dnes a denně, u nás i v zahraničí. Začínají to vnímat i tradiční firmy, a tak se třeba původně mlékárenská polská společnost Jogurty Magda rozhodla transformovat na čistě rostlinnou výrobu. I u nás si tradiční producenti začínají všímat rostlinného trendu a svůj sortiment rozšiřují o rostlinné alternativy,“ říká koordinátorka projektu Rostlinně Marianna Slováková a dodává: „Během několika posledních let vzrostly prodeje rostlinných nápojů u nás o 331 procent, co se týká rostlinných jogurtů, je to dokonce nárůst o 900 procent.“

Zda letos vyhraje anketu Rostlinný produkt roku ovesný jogurt od Olmy, rostlinný nápoj Harvest Moon nebo nějaká rostlinná varianta masového produktu, bude jasné ve středu 17. března. Anketa se uzavře ten den v 18 hodin a poté organizátoři vyhlásí výsledky. Zatímco před dvěma roky spotřebitelé ocenili hlavně novou rostlinnou variantu nanuku populární značky Magnum, loňským vítězem ankety se stalo tzv. veganské mleté Next Level Hack, které prodává řetězec Lidl.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

24. 11. 2022, Konference POPAI Fórum 2022

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required