logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Prodejce brýlí a kontaktních čoček Lentiamo.cz spouští službu Virtuální stylista, založenou na...
  • On-line supermarket Košík.cz spouští novou privátní značku Čerstvě nakrájeno, která rozšíří...
  • Do obchodu pro koření, bylinky a sůl chodí téměř všechny české domácnosti. Až 95 % nakoupí...
  • Společnost Tesco Stores ČR zveřejnila již devátou výroční zprávu o plýtvání potravinami. V ní...

Ve Zruči nad Sázavou se otevírá nové nákupní centrum

16. března 2021
Nákupní centra 0
3382
Ve Zruči nad Sázavou se otevírá nové nákupní centrum

Kolaudace nového obchodního centra Zenexto, na jehož výstavbě se podílely realitní společnost Lekvi Group a developerská firma Zenexto Holding, proběhla ve Zruči nad Sázavou. O jeho celkovou pronajímatelnou plochu 723 metrů čtverečních se mezi sebou dělí diskontní prodejna Pepco a drogerie Teta.

Nákupní centrum Zenexto s bezmála dvacítkou parkovacích míst se rozkládá v původní městské zástavbě Zruče nad Sázavou v ulici 1. máje, která slouží převážně ke komerčním účelům. Své prostory o velikosti 462 metrů čtverečních a 258 metrů čtverečních si v něm pronajímají diskont Pepco a drogerie Teta, které nabízejí široký sortiment drogerie, kosmetiky, sezónní výzdoby domácnosti a dalšího spotřebního zboží. Zákazníci si zde budou moci brzy nakoupit také ve stánku společnosti Tabák Valmont nebo vyzvednout zboží z AlzaBoxu.

Lekvi Group zaznamenala o nové nákupní centrum velký zájem. Ten potvrzuje současný trend, kdy se retailové parky stávají stále oblíbenější alternativou k obchodním centrům.

„Retailové parky aktuálně zažívají v menších městech bez velkých obchodních domů opravdový boom. Bývají snadno dostupné a obsazené prodejnami se zbožím každodenní potřeby, po kterém je mezi zákazníky stálá poptávka. Na jejich oblibě nic nezměnila ani současná mimořádná pandemická opatření. Jsou totiž poměrně odolné proti situacím, jež s sebou nesou omezení pohybu a spotřeby obyvatel. Jednotliví nájemci spolu sdílejí pouze parkoviště, ze kterého vedou samostatné vchody do jednotlivých prodejen. Dá se v nich proto snadno regulovat počet zákazníků a zajišťovat dodržování hygienických opatření. Lidé zde navíc mohou poměrně rychle a účelně nakoupit bez nutnosti stýkat se ve společných prostorech s jinými zákazníky, jak je tomu u velkých obchodních domů,“ komentuje Firaz Muinov, jednatel Lekvi Group.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

4. 9. 2025, veletrh Reshoper, Praha

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required