logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Rohlik.cz nabídne ovoce ošetřené technologií, která prodlužuje čerstvost

25. března 2021
E-commerce 0
959
Rohlik.cz nabídne ovoce ošetřené technologií, která prodlužuje čerstvost

Prodloužená životnost potravin a méně nespotřebovaného jídla v koši. On-line supermarket Rohlik.cz se vydává na misi za udržitelnější nákup i spotřebu čerstvého ovoce a zeleniny. Svoje síly spojí s technologií společnosti Apeel, která přišla s inovativním nápadem na vytvoření jedlé ochranné vrstvy. Ta je založena na rostlinné bázi a prodlouží ovoci životnost až dvojnásobně. V uplynulém měsíci představil Rohlik.cz také vlastní značku udržitelných mléčných produktů Miil, jejímž cílem je neutralizace uhlíkové stopy.

„Respekt k životnímu prostředí a dlouhodobá udržitelnost je pro nás na prvním místě. Proto jsme se rozhodli pro spolupráci se společností Apeel. Nabízí technologii, která nemá obdoby nejen na našem českém trhu, ale i na dalších trzích, kde Rohlík působí. Jsem rád, že můžeme být nejen v Rohlik.cz zase o pár kroků napřed a že se tato unikátní ochrana ovoce dostane k většímu počtu zákazníků v rámci Evropské unie,“ vysvětluje komerční ředitel Rohlik Group Olin Novák s tím, že ovoce ošetřené technologií vyvinutou firmou Apeel nabídnou i Kifli.hu v Maďarsku a rakouský Gurkerl.at, patřící pod Rohlík Group.

Prvními produkty na Rohlik.cz ošetřenými technologií společnosti Apeel budou pomeranče. Nenápadná ochranná vrstvička ochrání citrusy před vnějšími vlivy a zabrání jejich vysušování. Tím je udrží šťavnaté a plné chuti co nejdéle. To vše bez vedlejšího vlivu na vzhled, vůni nebo chuť ovoce. Omezí se tak plýtvání nejen v rámci celého řetězce dodavatelů, ale především u zákazníků doma. Pomeranče navíc Rohlík odebírá přímo od španělského pěstitele Iberhanse-NaturGreen a pochází z bio inkluzivního hospodářství.

Šetrné vůči životnímu prostředí

Před měsícem začal Rohlik.cz nabízet i produkty nové vlastní značky Miil, která se zaměřuje na neutralizaci uhlíkové stopy. Sortiment tvoří 28 produktů a jsou v něm zastoupeny mj. sýry různých typů a provedení – bločky, plátkové, camemberty, včetně bio výrobků. Nezapomnělo se ani na jogurty bílé, s příchutí i v bio variantě a nechybí rovněž tvarohy, tradiční pomazánkové a zakysaná smetana. U mléčných výrobků nemůžeme opomenout samotný zdroj, jímž je mléko. V nabídce je jak varianta polotučného mléka, tak i tzv. selské plnotučné mléko s vyšším obsahem tuku, samozřejmě v udržitelném obalu, který díky možnosti odstranit vrchní plastovou část od spodního kartonu usnadňuje následnou recyklaci.

Rohlík v souvislosti se značkou Miil spolupracuje s organizací CI2, která spočítala výši uhlíkové stopy pro každý jednotlivý produkt. Údaj o výši uhlíkové stopy najde zákazník u každého produktu na webu Rohlik.cz. Společně s CI2 bude on-line supermarket vybírat projekty výsadby, které finančně podpoří. Zákazníci mohou poradit a jejich slovo rozhodne ve výběru konkrétního projektu. „Protože jsme nechtěli čekat, udělali jsme už první krok a první projekt máme vybraný, jde o stromořadí podél cyklostezky pod Vlčnovskými búdami,“ doplňuje ředitel Rohlik.cz Petr Pavlík.

Produkty značky Miil budou dostupné zákazníkům i na dalších trzích, kde Rohlík Group působí. Jde o Kifli.hu v Maďarsku, Gurkerl.at v Rakousku a od června 2021 v Německu jako součást nabídky Knuspr.de.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required