logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Otevřelo se nové obchodní centrum Spektrum v Čestlicích

26. března 2021
Nákupní centra 0
1531
Otevřelo se nové obchodní centrum Spektrum v Čestlicích

Demolice starého obchodního centra Spektrum a následná dvouletá výstavba nového centra dospěla ke zdárnému konci. V Čestlicích u Prahy se ve čtvrtek 25. března otevřel moderní minimalistický „strip mall“, pro který je typický koncept rychlého a pohodlného nakupování. Součástí je navíc i prostor, ve kterém budou probíhat kroužky pro děti. Investorem projektu je realitní skupina CPI Property Group, poradenství měla na starosti společnost Cushman & Wakefield.

Po více než 20letém fungování bylo obchodní centrum Spektrum v únoru roku 2019 uzavřeno a zbouráno. „Staré Spektrum bylo již nevyhovující. Při přípravě nového konceptu jsme pečlivě analyzovali, kdo je jeho typickým návštěvníkem a s jakým očekáváním jej navštěvuje, a to s akcentem na nejnovější trendy v zákaznickém chování. Důležité bylo i propojení funkcí nového projektu pro jeho staronové uživatele za účelem vysoké uživatelské a komunitní hodnoty. Potvrdilo se, že je velmi oblíbenou každodenní zastávkou pro pohodlné nakupování a jako místo pro obchodní schůzky i přátelská setkání je využíváno velmi specifickou spádovou oblastí. Kompaktní koncept Spektra umožní zákazníkům cílené efektivní nákupy a nabídne široký gastronomický výběr,“ říká Petr Brabec, ředitel oddělení asset a property managementu v CPI Property Group.

Nové Spektrum tak bylo vytvořeno na míru zákazníkům. Většina obchodních jednotek je přístupná přímo z venkovní pasáže, některé mají i druhé patro. Celkem projekt nabízí více než 20 prodejních jednotek na 6500 metrů čtverečních. K parkování je možné využít 136 míst umístěných přímo v areálu OC Spektrum. K dispozici je také dobíjecí stanice pro elektromobily. Novinku představuje prostor pro trávení volného času pro děti i dospělé v prvním patře, kde bude zároveň probíhat řada kroužků pro děti pod vedením Základní umělecké školy a střediska volného času Flow.

Zeleň i dětské hřiště

Při stavbě nového Spektra realizovaného generálním dodavatelem stavby, společností Gemo, podle návrhu architektonického studia Chapman Taylor byl kladen důraz na vyšší standard provedení, ať už ve zvolených materiálech či v přímém okolí projektu. Velké množství zeleně, jejíž součástí je i dětské hřiště a trampolíny zabudované do země, bude podle ročního období spolu s architekturou objektu vytvářet celkovou příjemnou atmosféru nového Spektra. Zahrady navrhlo studio Šmídová Landscape Architects. Venkovní pasáž bude osvětlená, nákupy zde zákazníkům zpříjemní také hudební kulisa či bezplatná wi-fi síť, která je však z důvodu aktuálních vládních opatření v tuto chvíli vypnutá.

V novém obchodním centru otevřou své jednotky tradiční značky, které zákazníci znali již z původního Spektra – například Billa, Costa Coffee nebo Lékárna Spektrum s rozšířeným sortimentem dermokosmetiky. „Posedět s přáteli či obchodními partnery bude možné v prostorách Bageterie Boulevard či Ovocného Světozoru. Vše potřebné pro každodenní nákupy nabídnou drogerie dm, dvoupatrové EquiZoo nebo tabák Valmont. Nové brýle, případně preventivní kontrolu zraku, vyřešíte v optice GrandOptical, květiny pořídíte v Kytkách od Pepy, ratolesti potěšíte v hračkářství Sparkys. V brzké budoucnosti budou moct zákazníci navštívit korejskou restauraci Ginza či vegetariánskou restauraci Dhaba Beas. Vzhledem k aktuální situaci musejí zatím některé prodejny nebo prostory k sezení zůstat bohužel zavřené, návštěvníci se ale i tak mají na co těšit,“ uvádí Ondřej Šohaj, asset manager nového Spektra z CPI Property Group.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required