
Internetové tržiště Everli vstupuje na tuzemský trh. Hlavním cílem týmu Everli v ČR je pomoc obchodníkům s potravinami urychlit proces přechodu do on-line prostředí díky finančně udržitelnému a snadno implementovatelnému řešení. A to bez počátečních investic. Veškerý sortiment prodejců lze přesunout do on-line prostředí během 3–4 týdnů a zákazníkům ho doručit do jedné hodiny, uvádí společnost Everli.
Everli je mezinárodní on-line tržiště s potravinami, na němž zákazníci mohou nakupovat potraviny ze svých oblíbených supermarketů s dodáním ve stejný den, a to prostřednictvím „shoppera“ (nákupčího) Everli. Služba se stala důležitou jak pro zákazníky, kteří se čím dál častěji obracejí k nákupu potravin on-line, tak pro supermarkety a maloobchodníky, kteří se snaží spotřebitelskému chování přizpůsobit a kterým vlastní on-line řešení chybí.
Logistický model Everli poskytuje více než 3000 nákupčích, kteří zvládnou doručit i objemné celotýdenní nákupy. Vzhledem k tomu, že logistický model nevyžaduje centralizovaný sklad ani kamiony, jeho flexibilita a škálovatelnost umožnila společnosti Everli nabídnout službu doručování potravin ve stejný den i v oblastech s malou a střední hustotou zalidnění, kde služby ostatních internetových prodejců potravin doposud chyběly.
Na počátku minulého roku zahájila společnost Everli expanzi do Evropy, konkrétně do Polska, jež nyní generuje 20 % z celkového počtu objednávek, v posledních dnech úspěšně expandovala i do České republiky a Francie. Diverzifikovala svůj byznys model, který se posunul od obchodních poplatků placených maloobchodníky a poplatků za doručení placených zákazníky k poskytování vlastních reklamních a propagačních služeb firmám s rychloobrátkovým zbožím.