
Řetězec Albert testuje od tohoto týdne v ČR vlastní on-line prodej potravin. Zkušební provoz e-shopu probíhá v rámci uzavřené skupiny zákazníků a vybraného sortimentu v Brně. Společnost o tom informovala při příležitosti virtuální tiskové konference s generálním ředitelem Jesperem Lauridsenem.
Na základě zmíněného testování a zpětné vazby od zákazníků plánuje Albert službu dále zlepšovat. Následně se rozhodne, zda a kam ji rozšíří.
Uvedená služba má mít název „Albert domů zdarma“. Řetězec hodlá využít především hustou síť svých více než 300 prodejen, ale zvažuje i výstavbu nových distribučních skladů.
V polovině dubna společnost oznámila spuštění mobilní aplikace Můj Albert, která slouží slouží jako věrnostní program, aktuální leták, nákupní seznam i inspirace v podobě zdravých receptů. Uživatele odměňuje kredity za všechny nákupy a speciálně za výběr zdravých produktů. Zákazníci mají rovněž možnost zvolit si pouze elektronickou podobu účtenky.
Řetězec také pokračuje v rekonstrukcích prodejen. „V Albertu každý rok investujeme přibližně dvě a půl miliardy korun do modernizace prodejen a dalších projektů,“ uvádí Jesper Lauridsen, generální ředitel obchodů Albert, a dodává, že v průběhu pandemie koronaviru firma své investice ještě navýšila. V loňském roce Albert zmodernizoval 34 prodejen, otevřel tři nové a představil nové formáty prodejen.