logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Aplikaci Můj Albert si stáhlo už 600 tisíc zákazníků

11. května 2021
Moderní trh 0
1859
Aplikaci Můj Albert si stáhlo už 600 tisíc zákazníků

Nová aplikace určená pro zákazníky prodejen Albert se s dosavadním počtem stažení zhruba 600 tisíc aktuálně drží na špičce nejstahovanějších tuzemských aplikací pro mobilní zařízení. Můj Albert nabízí funkce jako věrnostní sbírání kreditů, akční leták, nákupní seznam, recepty nebo aktuální Albert magazín. Uživatele odměňuje kredity za všechny nákupy, za výběr zdravých produktů pak dává kredity navíc.

Přečtěte si také
Hypermarket Albert v Pardubicích prošel modernizací

Aplikace uživatelům připisuje jeden kredit za každých 200 korun nákupu, další kredity pak přičte za výběr produktů s certifikátem bio, výrobky značky Nature´s Promise a vybrané zdravé potraviny. Tyto kredity zákazníci následně promění na peníze, které si mohou odečíst z ceny dalšího nákupu. Nejpoužívanějšími funkcemi mezi uživateli jsou zatím týdenní nabídky, personalizovaná nabídka produktů, a také vytváření nákupních seznamů.

Přečtěte si také
Jesper Lauridsen, generální ředitel, Albert ČR: V Albertu demokratizujeme zdravé jídlo

Budoucnost bez účtenek

„Velmi nás těší, že si zákazníci naši aplikaci tak rychle oblíbili a šetří s námi přírodu, na kterou Můj Albert klade důraz. Je totiž náhradou za statisíce plastových kartiček, které se běžně při věrnostních programech užívají. Zákazníci mají také možnost zvolit si pouze elektronickou podobu účtenky přímo v aplikaci místo klasické papírové, čímž lze do budoucna ušetřit velké množství účtenkového papíru,“ popisuje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

V aplikaci, jejíž vývoj probíhal ve spolupráci s českou agenturou Creative Dock, se uživatelé rychle zorientují. Ovládání je intuitivní. Je potřeba jenom chytrý telefon, který podporuje instalaci aplikace. Můj Albert je dostupný jak pro chytré mobilní telefony s operačním systémem Android 5.1 a vyšší, tak i pro iOS od verze 9.3.

 

Související články:

Hypermarket Albert v Pardubicích prošel modernizací Jesper Lauridsen, generální ředitel, Albert ČR: V Albertu demokratizujeme zdravé jídlo Štěpán Marzini zastává v Albertu nově pozici human resources BP director Hypermarket Albert v ostravské Dubině prošel remodelingem

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required