logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Které snídaňové produkty jsou jedničkami v promoci? Přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej...
  • Možnost objednat na dvě ťuknutí, rychlé reklamace i funkce pro ty, kdo si chtějí k nákupu...
  • Trendy, které jsou v kategorii dámské hygieny patrné již několik let, pokračují a posilují. I...
  • Velkopopovický pivovar prochází výraznou modernizací. V květnu spustil novou stáčecí linku na...

Nové prodejny Penny se staví v Děčíně, Kolíně, Praze nebo Volarech

13. května 2021
Moderní trh 0
3166
Nové prodejny Penny se staví v Děčíně, Kolíně, Praze nebo Volarech

Počátky, Jindřichův Hradec, Volary, Kolín, Praha nebo Děčín. To jsou některá města, kde řetězec  Penny Market začal s výstavbou nových obchodů. Pokračuje tak v rozšiřování své početné sítě prodejen.

Už na počátku roku se nových prodejen s červenožlutým logem dočkali obyvatelé ve středočeské Dobrovici a v Jilemnici na úpatí Krkonoš a letos má Penny v plánu otevřít v rámci rozšiřování své sítě další provozovny. „Naším cílem je postupně vyplňovat prázdná místa na mapě České republiky, zkracovat vzdálenosti a být lidem stále blíž. Chceme být dobrým sousedem v každém kraji, v každém městě, v každé obci. Samozřejmě, ideální je, jsme-li přímo součástí dané obce nebo města. Za optimální pak považujeme dojezdovou vzdálenost do našich obchodů do 10 až 15 kilometrů,“ říká Mathias Mentrop, jednatel společnosti Penny, a dodává: „Všechny připravované prodejny jsou v moderním zákaznickém konceptu, který stále upravujeme a vylepšujeme tak, jak nasloucháme potřebám našich zákazníků i zaměstnanců. Vždy dbáme na atmosféru daného místa, a to už od samotných návrhů projektů. To jsou zejména projekty v historických částech měst nebo naopak v místech, kde je třeba zachovat venkovský ráz tamního prostředí.“

V různých částech země

Na prodejnu v nejnovějším designu se mohou těšit obyvatelé Volar, kde výstavba prodejny, kterou doplní další dva obchody, začala v průběhu března. Prodejna vyroste v dřívějším areálu kasáren, v nichž sídlí také Technické služby města, autodoprava Městských lesů Volary a SÚS Jihočeského kraje. V místě bývalého JZD zahájilo Penny v dubnu výstavbu prodejny v Počátkách na Pelhřimovsku. V tomto malebném městě s centrem vyhlášeným historickou památkou, jehož historie sahá až do 13. století, bude nové Penny na výjezdu z města směrem na Žirovnici v blízkosti čerpací stanice a součástí stavby bude i nový nasvětlený přechod pro chodce. Zcela nová prodejna začala vyrůstat také v jižní části Jindřichova Hradce v těsné blízkosti stávající prodejny. Po dokončení stavby se tak v jeden okamžik otevře nová prodejna a zavře ta stávající. Nová prodejna bude napojena nově vybudovanou okružní křižovatku na silnici I/34 směrem na Horní Žďár u Václavské ulice.

Stavba další prodejny začala v těchto dnech v obytné a průmyslové zóně v Kolíně ve směru na Týnec nad Labem. Pro tamní obyvatele to bude jediný obchod s potravinami na této straně řeky. Atypickou prodejnu s dobře známým interiérem v přírodním a příjemném stylu letos Penny plánuje otevřít v Praze Kobylisích v místě bývalého kina Ládví, kde vyroste společně s dm drogerií patrový objekt s prodejnami a sklady (na snímku). Další rozestavěná prodejna, kterou čeká dokončení v letošním roce, roste v Děčíně Boleticích.

Pokračuje instalace dobíjecích stanic

V letošním roce Penny rovněž významnou měrou rozšíří síť svých prodejen s dobíjecími stanicemi pro elektromobily. „Chceme poskytovat našim zákazníkům veškerý servis a elektromobilita je jednoznačným trendem současnosti. Proto budeme nabízet možnost dobití elektromobilu během nákupu. Víme, že největší slabinou tohoto typu pohonu je dojezd, proto jsme volili výstavbu dobíjecích stanic také tak, aby byly rozloženy po celé republice, a to i v místech, kde doposud byl s dobíjením problém. Řadu stanic postavíme také ve Středočeském kraji, kde je spolu s Prahou elektromobilita u nás nejdále. Dočkají se i lidé například v České Lípě, Dobřanech, Náchodě, Jaroměři, Lanškrouně a na řadě dalších míst,“ popisuje vedoucí stavebního oddělení Penny Václav Šíma.

Od března tak novou dobíjecí stanici mohou vyžívat zákazníci prodejny v Berouně. Nyní je postupně zahajována výstavba na dalších místech. Z připravovaných prodejen se dočkají mimo jiné v Kolíně a do dvou let má řetězec za cíl, aby možnost dobít si své automobily měli zákazníci u více než 80 prodejen Penny.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

24. 11. 2022, Konference POPAI Fórum 2022

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required