logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Které snídaňové produkty jsou jedničkami v promoci? Přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej...
  • Možnost objednat na dvě ťuknutí, rychlé reklamace i funkce pro ty, kdo si chtějí k nákupu...
  • Trendy, které jsou v kategorii dámské hygieny patrné již několik let, pokračují a posilují. I...
  • Velkopopovický pivovar prochází výraznou modernizací. V květnu spustil novou stáčecí linku na...

Mall Group hlásí růst obratu o 26 %, počet objednávek stoupl o 31 %

25. května 2021
E-commerce 0
1195
Mall Group hlásí růst obratu o 26 %, počet objednávek stoupl o 31 %

E-commerce skupina Mall Group, která zastřešuje internetové tržiště Mall.cz, e-shop s elektronikou CZC.cz či další on-line obchody Vivantis a ProZdravi.cz, se přehoupla do zisku. Za uplynulý obchodní rok, trvající od 1. dubna 2020 do 31. března 2021, se skupině podařilo vygenerovat obrat ve výši 20,7 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 26 %.

Koronavirová pandemie s sebou obecně přinesla velký nárůst zájmu o nakupování na internetu, což se odrazilo i v nárůstu počtu objednávek napříč Mall Group. Oproti minulému obchodnímu roku narostl počet objednávek o 31 % a překonal hranici 14 milionů. „Covid-19 samozřejmě přispěl k našemu růstu, ale rozhodně nebyl hlavním důvodem našeho hospodářského zlepšení. Meziroční tempo růstu se oproti předchozím letům lehce zrychlilo, zásadním zlepšením ovšem prošla transakční ekonomika. Ozdravili jsme téměř všechny poměrové ukazatele, provedli důslednou revizi byznys modelu, zefektivnili logistiku a mimo jiné také vsadili na růst našeho tržiště, což je model prodeje, který nám dává obrovský smysl a v mnoha segmentech je pro nás jednoznačně efektivnější,“ komentuje hospodářské výsledky Jan Hanuš, CEO Mall Group.

Důležitou roli hrál i úspěšný přerod Mallu v tržiště. Skrze program Mall Partner zde prodává již přes 2000 partnerských obchodníků, kteří s Mallem získávají nový prodejní kanál a díky nimž nabídka produktů na Mallu překonala hranici dvou milionů položek. Program Mall Partner je pro obchodníky také snadnou cestou na zahraniční trhy a pro Mall prostředkem, jak dále posilovat svou pozici na trzích střední a východní Evropy.

„Tržiště Mall Partner je pro nás jedním z tahounů růstu, od kterého si do dalších let hodně slibujeme. Díky tržišti se nám opakovaně podařilo náš výkon i počet položek meziročně až ztrojnásobit a s podobnou ambicí vidíme i další roky. Úspěšný model marketplace budeme plnohodnotně implementovat do všech zemí, kde působíme, což znamená, že našim obchodním partnerům nabídneme nejen jednoduchý start mezinárodního obchodu prostřednictvím Mallu, ale zároveň jim k tomu poskytneme silnou prodejní i logistickou infrastrukturu a návazné služby. To je naše velká konkurenční výhoda, kterou neustále zdokonalujeme,“ popisuje Jan Hanuš.

Vedle rozvoje služeb pro partnerské obchodníky je pro Mall prioritou také dále pracovat na uživatelské přívětivosti celého nákupního procesu, informuje skupina. Kromě kvality návazných služeb v čele s logistikou investuje Mall masivně také do IT, a to s cílem maximálně zefektivnit orientaci na webu, optimalizovat rychlost vyhledávání či lépe přizpůsobit jednotlivé sekce webu specifickým segmentům zboží, jako je třeba móda. Během příštích tří let chce Mall nabízet zhruba 30 milionů položek a dále upevňovat svou pozici nákupní galerie s nejširší nabídkou zboží na trhu.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

24. 11. 2022, Konference POPAI Fórum 2022

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required