logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Rohlik.cz představil novou vlastní značku Maso!

26. května 2021
E-commerce 0
1133
Rohlik.cz představil novou vlastní značku Maso!

Kvalitní maso z etických chovů českých farem přináší nová privátní značka, kterou na trh uvádí on-line supermarket Rohlik.cz. Značka Maso! nabízí hovězí z mladých býků plemene Čestr a vepřové plemene Duroc. Přímé napojení Rohlíku na tuzemské farmáře a zpracovatele masa zajišťuje on-line supermarketu stoprocentní kontrolu nabízených produktů od životního prostoru a krmení zvířete až po dovezení masa zákazníkovi ve špičkové kvalitě, kterou očekává.

„Maso je uprostřed talíře, pro zákazníky i pro nás je jeho kvalita velmi důležitá. Maso! máme pod kontrolou od začátku až do konce, tedy od chovu vybraného plemene, až po doručení nákupu,“ vysvětluje CEO Rohlik.cz Petr Pavlík a dodává: „Stávalo se, že nejlepší kusy českého masa končily v zahraničí. A naopak k nám cestovalo maso kvality, za kterou se nejde zaručit, přes půl Evropy. Teď jsme našli cestu, jak dodat nejkvalitnější české maso na český talíř. Chceme, aby Maso! bylo zase tím poctivým, dobře opracovaným masem v balení, které bude šetrné k životnímu prostředí.“

Propojení českých farmářů a zpracovatelů masa s českými obchody není v tuzemských poměrech zcela obvyklé. „Čeští farmáři nemají zkušenosti s tím, jak dostat své maso k zákazníkovi. Většinou dodávají do jatek, kdežto my jsme věděli, že chceme a potřebujeme skutečnou produktovou kvalitu. A tu si musíme ohlídat už od farmy,“ konstatuje Michal Perlík, který má v Rohlik.cz na starosti právě řeznictví. „Proto jsme hledali farmáře, kteří splňují všechna naše kritéria, jež na Maso! máme. Navíc jsme chtěli najít i rovnou jemu blízkého zpracovatele masa, aby zvířata necestovala přes půl republiky,“ doplňuje. Právě blízkost farmáře i zpracovatele vidí pro značku jako podstatnou i Petr Pavlík: „Jde samozřejmě i o ekologickou rovinu značky Maso!, právě blízkostí farmáře a zpracovatele v regionu snižujeme uhlíkovou stopu naší vlastní masové produkce.“

On-line supermarket uvádí, že i přes vysokou kvalitu dokázal udržet příznivou cenovou hladinu produktů značky Maso!. „Nejde totiž o nějaký nekonečný řetězec dodavatelů, zpracovatelů a dopravců, kteří si v rámci každé fáze zpracování přihodí vlastní vysokou marži. Spolupracujeme jen s klíčovými subjekty – tedy jedním farmářem jakožto dodavatelem masa a jedním zpracovatelem,“ popisuje Petr Pavlík.

Rohlik.cz pod značku Maso! zařazuje 15 % toho nejkvalitnějšího českého masa. Radost z toho neskrývá Štěpán Chodil z Farmy Blatiny, která pro Rohlík maso ze svých chovů dodává: „Tyhle nejlepší kousky jsme dříve vyváželi například do Rakouska, kde byli ochotní si za kvalitu zaplatit. Jsem rád, že české maso nyní Rohlik.cz zachová pro českého zákazníka.“

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required