logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Rossmann otevřel v Praze na Andělu svou první dvoupatrovou prodejnu v ČR

17. června 2021
Moderní trh 0
1813
Rossmann otevřel v Praze na Andělu svou první dvoupatrovou prodejnu v ČR

Ve středu 16. června přivítala zákazníky zcela nová prodejna drogistické sítě Rossmann v Praze 5, a to přímo u stanice metra v budově Zlatý Anděl. Zákazníci se mohou těšit na nákupy v moderním prostředí, ve kterém byl kladen důraz především na přehlednou navigaci a vzdušný interiér. Navíc se jedná o první pobočku drogerie Rossmann v České republice, jejíž prodejní plocha zaujímá dvě podlaží.

Přečtěte si také
Drogerie Rossmann otevřela čtyři nové prodejny, dalších pět rekonstruovala

Bude tak možné ještě pohodlněji vybírat z širokého drogistického sortimentu, který zahrnuje řadu značkových výrobků a produktů privátních značek, jako je například nová udržitelná řada eco Freude. Chybět nebudou ani samoobslužné pokladny či dětský koutek. Od otevření prodejny až do neděle 20. června mohou všichni zákazníci využít 50% slevu na nákup dekorativní kosmetiky a parfémů při koupi alespoň dvou libovolných výrobků z těchto kategorií.

Přečtěte si také
Markéta Kajabová, jednatelka, dm drogerie markt: Pracovat pro love brand stojí za to

Jde o již 151. prodejnu sítě Rossmann v tuzemsku. Dalších 5 až 10 obchodů plánuje řetězec otevřít do konce letošního roku.

„Naše nová prodejna v Praze na Andělu se řadí k vlajkovým lodím drogerie Rossmann. Prostory jsou velmi moderní a do detailu navržené tak, aby zcela vyhovovaly požadavkům i těch nejnáročnějších zákazníků. Nakupující určitě potěší široký sortiment brandovaných i vlastních značek v kategoriích kosmetiky, péče o tělo, dětských produktů, zdravé výživy i spotřebního zboží. Zaměřujeme se také na řadu udržitelných produktů šetrných k přírodě, které se těší stále větší oblibě,“ komentuje otevření nové dvoupodlažní prodejny Olga Stanley, manažerka komunikace Rossmann v České republice.

 

Související články:

Drogerie Rossmann otevřela čtyři nové prodejny, dalších pět rekonstruovala Markéta Kajabová, jednatelka, dm drogerie markt: Pracovat pro love brand stojí za to Jednatelem společnosti Rossmann ČR byl jmenován Karol Jakubek Rossmann rozšiřuje a modernizuje síť svých prodejen

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required