logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Hypermarket Albert v Pardubicích prošel modernizací

18. června 2021
Moderní trh 0
1538
Hypermarket Albert v Pardubicích prošel modernizací

Hypermarket v centru krajského města slouží zákazníkům přes 20 let a modernizací prošel již několikrát. Ta poslední trvala rekordní dva týdny, po kterých pardubická prodejna otevřela pro zákazníky ve zcela novém provedení. Došlo k úpravě prodejní plochy pro ještě pohodlnější a příjemnější nákup. V prodejně, jež nabízí široký výběr čerstvých a zdravých potravin, přibyla také řada novinek pro zákazníky i zaměstnance, a to nejenom ve vybavení, ale i v sortimentu.

Veškeré novinky, jako je širší čerstvý sortiment, samoobslužné pokladny, kávovar, gril či uzavřené násypníky s pečivem, jsou pro zákazníky viditelné na menší ploše, díky které je pro ně nakupování rychlejší a pohodlnější. Celé vybavení pardubického obchodu je v novém. „Zákazníci si nejvíce chválí nové čerstvé úseky, jako je pekárna či lahůdky s novým grilem, ze kterého si mohou připravené jídlo vzít s sebou, stejně tak úsek ovoce a zeleniny, tzv. Tržnici u Alberta,“ komentuje modernizaci prodejny její manažerka, Gabriela Řeháková, která začínala v tomto Albertu před 20 lety jako vedoucí oddělení zeleniny.

Přečtěte si také
Aplikaci Můj Albert si stáhlo už 600 tisíc zákazníků

V rámci udržitelného nakládání s potravinami je v prodejně také kompostér. „Neprodané potraviny vhodné ke konzumaci pro lidi darujeme Potravinové bance. Pečivo pak darujeme ke zkrmení zvířatům do farem. V případě, že nám zbyde například zelenina již nevhodná k darování, je kompostér skvělá věc, jak ji zpracovat,“ dodává manažerka prodejny.

Prodejna je kompletně přestavěná. U vchodu zákazníci najdou sezonní zboží a nepotravinový sortiment, uprostřed prodejny pak čerstvé úseky a nový sortiment čerstvých bylinek či sekci salátů, freshů a připravených hotových jídel z Fresh bistra. Závěrem je přestavená nová pokladní zóna, ve které se počet klasických pokladen snížil, naopak přibyly tři samoobslužné, díky kterým se mohou zákazníci sami obsloužit a urychlit tak ještě více svůj nákup. Zaměstnancům pak usnadňují práci elektronické cenovky, které jsou od těch papírových téměř nerozeznatelné. Zákazníci je najdou v úsecích masa, zeleniny či pečiva. Celkem se v tomto hypermarketu pak o spokojenost zákazníků a plnou nabídku nejen čerstvého sortimentu stará téměř stovka zaměstnanců. Někteří z nich zde pracují už 20 let.

 

Související články:

Aplikaci Můj Albert si stáhlo už 600 tisíc zákazníků Jesper Lauridsen, generální ředitel, Albert ČR: V Albertu demokratizujeme zdravé jídlo Štěpán Marzini zastává v Albertu nově pozici human resources BP director Hypermarket Albert v ostravské Dubině prošel remodelingem

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required