logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Penny v Českých Budějovicích získalo ocenění jako prodejna přátelská k seniorům

29. června 2021
Moderní trh 0
1158
Penny v Českých Budějovicích získalo ocenění jako prodejna přátelská k seniorům

Prodejna Penny Novohradská v Českých Budějovicích zvítězila v soutěži „Obchod přátelský k seniorům a osobám se zdravotním postižením“. Soutěž v kraji uspořádala Seniorská občanská společnost Prachatice za podpory Krajského úřadu Jihočeského kraje a prodejna Penny byla nejlépe hodnoceným obchodem z celkových 27 v kategorii supermarketů.

Přečtěte si také
Penny s mBank vrátí za nákupy až dva tisíce korun

„Každé takové ocenění nebo výsledek, který navíc vzniká na místní úrovni, tedy od lidí, kteří v místě skutečně žijí a denně naše obchody navštěvují, je pro nás potvrzením toho, že děláme svoji práci dobře, a že naplňujeme to, co je naším cílem, tedy být dobrým, vstřícným a přátelským sousedem. Právě senioři a osoby se zdravotním postižením jsou lidé, kteří potřebují blízkost, snadnou dostupnost a mít možnost nakoupit kvalitní a cenově výhodné produkty, a to je to, co nabízíme,“ komentuje výsledek Tomáš Kubík, manažer komunikace řetězce Penny.

Porota v průběhu let 2019 a 2020 hodnotila obchody v rámci osobních návštěv, formou anket porovnání cenové úrovně a fiktivních nákupů srovnatelných položek. „Zjišťování cenové úrovně jsme doplnili fiktivním nákupem o čtrnácti položkách. Výsledky byly velmi podobné. Na cenách většině seniorů pořád záleží, ale více než dříve se zajímají i o kvalitu a původ potravin. Kromě ceny jsme hodnotili dalších sedm kritérií. Dostupnost veřejnou dopravou, sortiment, zejména pokud jde o dietní potraviny, ochotu personálu, pohodlí při nákupu, možnost vrátit zboží, správné označení cenami a zvláštní výhody pro zákazníky,“ popisuje hodnocení Blažena Frcalová ze Seniorské občanské společnosti.

Penny dlouhodobě klade důraz na dostupnost svých prodejen. Řetězec uvádí, že jeho cílem je postupně vyplňovat prázdná místa na mapě České republiky, zkracovat vzdálenosti, být lidem stále blíž a nabízet jim za výhodné ceny kvalitní produkty s důrazem na české a lokální dodavatele. Svoji síť takřka 400 prodejen po celé České republice Penny dál rozšiřuje. Jen v loňském roce otevřelo osm nových prodejen, a to v Praze Holešovicích, středočeských Řevnicích, Týnci nad Labem, Netolicích, Ivanovicích na Hané, Hořicích, Chocni a v Rožmitále pod Třemšínem. Letos se pak dočkali obyvatelé v Jilemnici a Dobrovici a výstavba nových prodejen začala v Děčíně, Kolíně, Počátkách nebo Volarech.

 

Související články:

Penny s mBank vrátí za nákupy až dva tisíce korun

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required