logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Rohlik.cz představuje vlastní značku certifikovaných čerstvých ryb Fjoru

30. června 2021
E-commerce 0
746
Rohlik.cz představuje vlastní značku certifikovaných čerstvých ryb Fjoru

On-line supermarket Rohlik.cz uvádí novou vlastní značku rybího sortimentu Fjoru. Tyto produkty mají certifikaci udržitelného a odpovědného rybolovu ASC/MSC, případně jsou opatřeny také certifikátem bio kvality. Značka startuje se 30 druhy čerstvých mořských i sladkovodních ryb exkluzivně vybraných i zpracovaných tak, aby dosahovaly nejvyšší kvality.

Stejně jako u nedávno představované vlastní značky Maso! zkracuje Rohlík i v případě značky Fjoru dodavatelský řetězec na minimum. Ručí tedy za prověřené dodavatele, od kterých jsou ryby ihned po výlovu dováženy do pražské zpracovatelny a filetárny. Odtud putují zcela čerstvé přes Rohlik.cz k zákazníkům, kteří je můžou mít doma už za 48 hodin po vylovení.

Přečtěte si také
Rohlik.cz představil novou vlastní značku Maso!

„Každého dodavatele ryb známe, spolupracujeme s odborníky na jednotlivé druhy, ručíme za každý pečlivě vybraný kousek a nikdy se nestane, že by u naší značky zákazník narazil na rozmrazenou rybu. Striktně hlídáme a kontrolujeme kvalitu každého kusu a každý den garantujeme zákazníkům tu nejlepší úroveň,” komentuje benefity nové značky komerční ředitel Rohlik Group Olin Novák. Značka Fjoru bude k prodeji v rámci všech trhů, kde Rohlik Group působí.

Rohlík v daném případě spolupracuje se společností Fjord, která funguje už od roku 1999 v Praze a specializuje se právě na zpracování ryb a mořských produktů tak, aby splňovaly požadavky konzumentů na tu nejvyšší kvalitu a nejlepší zpracování.

Aby Rohlík dokázal za 48 hodin dostat rybu až na stůl k zákazníkovi, využívá řetězec rychlé přepravy ryb v Evropě. Ryby jsou po výlovu přepraveny trajektem do přístavu a následně vyloženy ke zpracování na pevnině. Zde jsou před další přepravou vykuchány a zabaleny do ledu. Následně jsou naloženy na nákladní auto, kterým dorazí do společnosti Fjord Bohemia, kde detailně zkontrolují jejich kvalitu. Dále se ryby filetují, porcují a balí, ale také marinují a udí (v závislosti na výrobku). Po zabalení putují do skladů Rohlíku a dále přímo k zákazníkům.

 

Související články:

Rohlik.cz představil novou vlastní značku Maso!

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required