logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Eastlog 2022 vzdal hold člověku v logistice Jubilejní 25. ročník největšího logistického...
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...

Zboží&Prodej 6-7/2021: Udržitelnost v retailu; Obaly a recyklace; Chladicí vitríny

1. července 2021
Aktuální vydání 0
978
Zboží&Prodej 6-7/2021: Udržitelnost v retailu; Obaly a recyklace; Chladicí vitríny

Časopis Zboží&Prodej č. 283 (6-7/2021) přináší opět mnoho inspirativních článků a dalších informací z trhu. Která zajímavá témata v aktuálním čísle ZaPmag najdete?

→ Jesper Lauridsen, generální ředitel společnosti Albert ČR, říká, že rozšiřování sortimentu ve zdravé sekci a rostoucí popularita prodejen, zejména městského formátu, dává firmě jasnou zpětnou vazbu, že její mise Jíst lépe, žít lépe, je správná. I během covidu se zákazníci výrazně obraceli hlavně k těmto produktům, rostlo také bio.

→ Nedávný průzkum Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR odhalil, že pro většinu Čechů je udržitelnost důležitá, informovanost o ní je ale stále nízká. Češi by byli ochotni si za udržitelnější potraviny mírně připlatit, nedokážou je ale rozlišit v běžném prodejním kanále. To je rozhodně výzva pro spolupráci výrobců a retailerů v cílené edukaci zákazníka. Dát přednost udržitelně vyráběným potravinám dává a do budoucna stále bude dávat smysl.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 5/2021: Není konopí jako konopí; Remodelace prodejen; Mléčné výrobky

→ Podíl české e-commerce na maloobchodu v tuzemsku přesáhl 16 procent, což znamená skokový meziroční růst přibližně o tři procentní body. Aby objednané zásilky dorazily v pořádku, a především nepoškozené ke svým adresátům, je nutné je správně zabalit. A protože se všeobecně dál více hledí na udržitelnost, používají se zejména obaly z recyklovaných materiálů. Obalový materiál je přitom i marketingovým nosičem.

→ Chladicí vitríny a mrazicí boxy jsou nepostradatelnou součástí každého obchodu s potravinami. Jejich alfou a omegou je správná a stálá funkčnost, a to nejen pokud panuje teplé léto. Své si totiž musely odpracovat i během pandemie. Kvůli ní dokonce v mnoha případech došlo i k posílení tohoto vybavení nebo ke kompletní rekonstrukci. Trh však trápí nedostatek materiálů.

→ CatScan: opět nabízíme detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní předkládáme trendy v rámci těstovin, rýže a luštěnin, impulzního zboží, koření a ochucovadel, a dámské hygieny. Články zahrnují také informace o prodejích, data a komentáře. Jejich vyhledávanou součástí je výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu 12 500 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:

  1. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
  2. Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.

 

Související články:

Zboží&Prodej 5/2021: Není konopí jako konopí; Remodelace prodejen; Mléčné výrobky

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required