logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Štěpán Marzini zastává v Albertu nově pozici human resources BP director

14. července 2021
Personálie 0
999
Štěpán Marzini zastává v Albertu nově pozici human resources BP director

Štěpán Marzini nastoupil od června do společnosti Albert na pozici human resources BP director. Jeho hlavní náplní práce je vedení týmu HR business partnerů, s nímž společně podporují distribuční centra a centrálu společnosti. V této roli vystřídal Martinu Černou, která se ve firmě přesunula na nově vytvořenou pozici ředitelky pro udržitelnost a zdraví.

Přečtěte si také
Albert spustil testovací provoz on-line prodeje potravin

Do řetězce Albert přivedly Štěpána Marziniho (44) především zajímavé HR projekty a komplexita celého byznysu. „Těší mě, že mohu zužitkovat své předchozí zkušenosti a přispět tak k dalšímu rozvoji HR společnosti. Mým cílem je ho posouvat takovým směrem, aby ještě více a lépe dokázalo reagovat na aktuální i budoucí potřeby obchodu. Rád bych v rámci své nové role směřoval více od transakčních činností k těm s vyšší přidanou hodnotou pro oblast byznysu. S projekty, které má nyní Albert před sebou, mám již zkušenosti a věřím, že dokážu přinést opět nový pohled na věc,“ říká Štěpán Marzini.

Přečtěte si také
Jesper Lauridsen, generální ředitel, Albert ČR: V Albertu demokratizujeme zdravé jídlo

Více než třináct let působil Štěpán Marzini ve společnosti T-Mobile, kde začínal na pozici vedoucího oddělení řízení lidských zdrojů. V dalších letech sbíral zkušenosti v rolích jako viceprezident pro řízení lidských zdrojů nebo ředitel HR business partnerů. Svou praxi obohatil také zahraniční zkušeností. Dva roky působil ve Spojených státech amerických na pozici viceprezidenta pro lidské zdroje ve společnosti T-Systems, dceřiné společnosti Deutsche Telekom. Předchozí pracovní zkušenosti sbíral ve společnostech Grafton Recruitment a Solutions Driven. Má inženýrský titul ekonomie z Mendelovy univerzity v Brně.

Volný čas tráví Štěpán Marzini nejraději společně s rodinou, dále vařením nebo sportem, především pak výlety na kole. Dříve se sportu věnoval vrcholově a se společností Albert jej tedy spojuje nejen nová kariérní cesta, ale také pozitivní přístup ke zdravému jídlu a životnímu stylu.

 

Související články:

Albert spustil testovací provoz on-line prodeje potravin Jesper Lauridsen, generální ředitel, Albert ČR: V Albertu demokratizujeme zdravé jídlo Novou pozici ředitelky pro udržitelnost a zdraví v Albertu obsadí Martina Černá Hypermarket Albert v ostravské Dubině prošel remodelingem

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required