logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Ke stávající odpovědnosti za veškerý obchod s retailovými zákazníky ve východní Evropě ve...
  • Které snídaňové produkty jsou jedničkami v promoci? Přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej...
  • Možnost objednat na dvě ťuknutí, rychlé reklamace i funkce pro ty, kdo si chtějí k nákupu...
  • Trendy, které jsou v kategorii dámské hygieny patrné již několik let, pokračují a posilují. I...

Nová prodejna Lidl v Ostravě přivítá zákazníky již v pondělí

15. července 2021
Moderní trh 0
2267
Nová prodejna Lidl v Ostravě přivítá zákazníky již v pondělí

V pondělí 19. července otevírá řetězec Lidl novou prodejnu v Ostravě v ulici U Stadionu. Ta vznikla na místě původní prodejny a zákazníky zaujme nejen moderním architektonickým pojetím, ale také velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla, který je zajištěn prosklenou částí fasády.

Zbrusu nová ostravská prodejna přináší zákazníkům na prodejní ploše o velikosti přes 1400 metrů čtverečních široký výběr čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. Součástí prodejny je také pekárna, díky které naleznou návštěvníci širokou nabídku čerstvého pečiva. Kromě rozsáhlého sortimentu přináší nová prodejna také benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma či možnosti zpříjemnit si nákup chutnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl.

Návštěvníkům je k dispozici prostorné parkoviště o kapacitě 123 parkovacích míst. Pro dostatečný komfort je současně vybaveno závorovým systémem tak, aby zákazníci vždy nalezli volné místo k zaparkování. „Majitele elektromobilů jistě potěší také informace, že je u nové prodejny k dispozici nabíjecí stanice. Svůj automobil tak během nákupu mohou dobít zcela zdarma,“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

První den otevření nové prodejny v Ostravě je spojen s podporou Základní školy Generála Janka a Mateřské školy Varenská. V pondělí je mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 korun. Společnost Lidl daruje oběma institucím z každého nákupu nad uvedenou částku uskutečněného v tento den 50 korun. Vybrané peníze budou využity na nákup školního vybavení pro děti.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

24. 11. 2022, Konference POPAI Fórum 2022

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required