logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Coop rozšiřuje některé své prodejny o kavárny

21. července 2021
Tradiční trh 0
1984
Coop rozšiřuje některé své prodejny o kavárny

Skupina Coop provozuje většinu svých obchodů v menších obcích. Aktuálním trendem je rozšiřování prodejen o kavárny. Jedním z průkopníků tohoto konceptu je v rámci sítě Coop družstvo Konzum v Ústí nad Orlicí. Aktuálně provozuje už sedm kaváren a zatím poslední otevřelo letos na jaře v obci Písečná u Žamberku.

Přečtěte si také
Úbytek venkovských prodejen zpomalil, podporu ale nadále potřebují

Podle Miloslava Hlavsy, ředitele Konzumu, obchodního družstva v Ústí nad Orlicí, jsou kavárny přirozeným rozšířením služeb obchodů v menších obcích. „Naše obchody jsou často jediným centrem dění v obci, vesnická prodejna dnes často supluje bankomat, lékárnu či poštu a další služby. Nyní dáváme místním také prostor, kde se setkávat,“ poznamenává Miloslav Hlavsa. Kavárny Coop prodávají produkty od místních výrobců potravin a obvykle jsou doplněny i o dětské koutky.  O jejich otevření nechává často Coop hlasovat místní obyvatele nebo členy družstva. Na venkově by samostatné kavárny nepřežily, jejich spojení s prodejnami však dává perfektní smysl, jak dodává Miloslav Hlavsa.

Přečtěte si také
Skupina Coop v ČR hostila setkání spotřebitelských družstev z Evropy

Ředitel marketingu a rozvoje Skupiny Coop Lukáš Němčík upozorňuje, že také další družstva testují tento koncept a počet kaváren spojených s prodejnami roste po celé republice. Mezi regiony, kde se tomuto konceptu daří, patří například jižní a střední Čechy či jižní Morava. Celkem jich v posledních letech vznikly řádově desítky a další budou přibývat. „Jsme  zakořenění v obcích, naši členové tam žijí a proto víme poměrně přesně, co obyvatele jednotlivých obcí potřebují a soubor služeb našich obchodů umíme těmto potřebám přizpůsobovat. Díky tomu je naše síť obchodů nyní stabilizovaná, doba zavírání vesnických obchodů naštěstí skončila  a naopak dochází k jejich modernizaci a rozšiřování služeb,“ doplňuje Lukáš Němčík.

 

Související články:

Úbytek venkovských prodejen zpomalil, podporu ale nadále potřebují Skupina Coop v ČR hostila setkání spotřebitelských družstev z Evropy

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required