
V Praze Kbelích se veřejnosti otevřel nový supermarket Billa. Jedná se o 241. prodejnu tohoto řetězce v České republice, v pořadí již třetí v letošním roce. Na prodejní ploše o rozloze 1100 metrů čtverečních zákazníci naleznou širokou nabídku kvalitních potravin, čerstvé pečivo, maso i potraviny od tuzemských výrobců nebo regionální speciality v regálu s označením Billa regionálně. V uvedené prodejně mohou zákazníci nakupovat za použití nákupních košíků vyrobených z recyklovaného plastu.
Nová prodejna řetězce Billa v Polanského ulici otevřela své brány v pondělí 19. července v 7.00 hodin ráno. Jako obvykle na zákazníky čekala malá pozornost – nákupní taška zdarma a k nákupu nad 500 korun šumivé víno. Nová prodejna v městské části Praha 19 bude běžně otevřena od pondělí do soboty od 7.00 do 21.00 hodin, v neděli pak od 8.00 do 21.00 hodin. K pohodlnému nákupu na prodejní ploše o rozloze více než 1100 metrů čtverečních přispěje přes 90 parkovacích míst, včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované.
„Billa pokračuje ve své strategii přiblížit se zákazníkům ještě více než doposud. Proto otevřela již tři nové prodejny a dalších 12 do konce roku ještě otevře,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel Billa ČR.
Společnost dále realizuje aktivity v rámci kampaně Plán B a na prodejnu zavádí nově recyklované příruční košíky, které obsahují mezi 75 až 95 % recyklovaného plastu a zanechávají tak při jejich výrobě výrazně nižší ekologickou stopu oproti běžným košíkům. Košíky z recyklovaného plastu mají stejnou nosnost 15 kg a budou na dalších prodejnách postupně nahrazovat původní nákupní košíky po jejich dosloužení.
Privátní značky v nabídce řetězce
V sortimentu řetězce Billa naleznou zákazníci momentálně 18 privátních značek, které tvoří celkem 2069 artiklů. Privátní značky vyrábí pro supermarkety Billa celkem 254 dodavatelů, z nichž 134 jsou české firmy. Celkový podíl privátních značek na obratu firmy byl za loňský rok více než 22 %.
Úspěch privátních značek Billa potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, v níž se letos na prvním místě umístilo devět produktů ze tří produktových řad společnosti Billa. Rovněž privátní značka masa a masných produktů Vocílka sklízí úspěch mezi odbornou veřejností i zákazníky. Nedávno získala ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020.