logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Elegantní a moderní galerie Myslbek v pražské ulici Na Příkopě si začátkem července připomíná 25...
  • Alza.cz a Heureka.cz obnovují vzájemnou spolupráci. Po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku...
  • Ekonomická nálada Čechů je v první polovině roku značně pesimistická. Index finanční situace...
  • Poslanci v prvním kole podpořili konec EET (Elektronická evidence tržeb). A s ním podle expertů...

Billa v pražských Kbelích přivítala své první zákazníky

22. července 2021
Moderní trh 0
1600
Billa v pražských Kbelích přivítala své první zákazníky

V Praze Kbelích se veřejnosti otevřel nový supermarket Billa. Jedná se o 241. prodejnu tohoto řetězce v České republice, v pořadí již třetí v letošním roce. Na prodejní ploše o rozloze 1100 metrů čtverečních zákazníci naleznou širokou nabídku kvalitních potravin, čerstvé pečivo, maso i potraviny od tuzemských výrobců nebo regionální speciality v regálu s označením Billa regionálně. V uvedené prodejně mohou zákazníci nakupovat za použití nákupních košíků vyrobených z recyklovaného plastu.

Nová prodejna řetězce Billa v Polanského ulici otevřela své brány v pondělí 19. července v 7.00 hodin ráno. Jako obvykle na zákazníky čekala malá pozornost – nákupní taška zdarma a k nákupu nad 500 korun šumivé víno. Nová prodejna v městské části Praha 19 bude běžně otevřena od pondělí do soboty od 7.00 do 21.00 hodin, v neděli pak od 8.00 do 21.00 hodin. K pohodlnému nákupu na prodejní ploše o rozloze více než 1100 metrů čtverečních přispěje přes 90 parkovacích míst, včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované.

„Billa pokračuje ve své strategii přiblížit se zákazníkům ještě více než doposud. Proto otevřela již tři nové prodejny a dalších 12 do konce roku ještě otevře,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel Billa ČR.

Společnost dále realizuje aktivity v rámci kampaně Plán B a na prodejnu zavádí nově recyklované příruční košíky, které obsahují mezi 75 až 95 % recyklovaného plastu a zanechávají tak při jejich výrobě výrazně nižší ekologickou stopu oproti běžným košíkům. Košíky z recyklovaného plastu mají stejnou nosnost 15 kg a budou na dalších prodejnách postupně nahrazovat původní nákupní košíky po jejich dosloužení.

Privátní značky v nabídce řetězce

V sortimentu řetězce Billa naleznou zákazníci momentálně 18 privátních značek, které tvoří celkem 2069 artiklů. Privátní značky vyrábí pro supermarkety Billa celkem 254 dodavatelů, z nichž 134 jsou české firmy. Celkový podíl privátních značek na obratu firmy byl za loňský rok více než 22 %.

Úspěch privátních značek Billa potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, v níž se letos na prvním místě umístilo devět produktů ze tří produktových řad společnosti Billa. Rovněž privátní značka masa a masných produktů Vocílka sklízí úspěch mezi odbornou veřejností i zákazníky. Nedávno získala ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required