logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

Zásilkovna instalovala už tisícovku samoobslužných výdejních boxů

3. srpna 2021
E-commerce 0
668
Zásilkovna instalovala už tisícovku samoobslužných výdejních boxů

Již 1000 Z-Boxů uvedla do provozu společnost Zásilkovna. Disponuje tak nejhustší sítí automatických výdejních boxů v České republice. Do konce roku jich plánuje celkem 2500. Z-Boxy jsou bezdotyková soběstačná výdejní místa, napájena solárním panelem a ovládaná přes mobilní aplikaci Zásilkovna.

„Na trhu je dnes řada firem nabízející různou formu výdejních boxů především pro vlastní potřeby. Naše filozofie je zajistit zákazníkům přepravu zboží z více než 30 000 e-shopů, Z-Boxy tedy neslouží pouze k distribuci zboží jednoho zákazníka. V praxi to znamená, že například obyvatel města či vesnice si přes Zásilkovnu do Z-Boxu může poslat zboží v podstatě z jakéhokoliv internetového obchodu v této zemi,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO Packeta Group. Ještě v letošním roce chce Zásilkovna, která patří do skupiny Packeta, spustit další službu s přidanou hodnotou, a to je možnost podání zásilek přímo na Z-Boxu. Firma tak zpřístupní možnost podání zásilky i z malých obcí, kde se Z-Boxy již nacházejí nebo kde se plánuje jejich instalace.

Do konce roku plánuje Zásilkovna rozšířit síť Z-Boxů o dalších 1500 v ČR, čímž se dostane na kapacitu 80 000 zásilek za den. Z-Boxy fungují také na Slovensku, kde jich je už přes 70, i zde dojde do konce roku k významnému navýšení jejich počtu. V letošním roce chce Zásilkovna začít s rozšiřováním Z-Boxů také do dalších zemí, kde působí, konkrétně do Maďarska.

Z-Boxy mohou podle Zásilkovny fungovat v podstatě kdekoliv, ke svému provozu potřebují pouze slunné místo. Nacházejí se mimo jiné na parkovištích, autobusových zastávkách či na náměstích. Stojí také v areálu jaderných elektráren Temelín a Dukovany, dále třeba v nemocnicích Mladá Boleslav a Šumperk, před univerzitou v Hradci Králové i v řadě obchodních center. Z konkrétních partnerů, se kterými Zásilkovna na instalaci Z-Boxů spolupracuje, je to například malobchodní řetězec Lidl nebo developerské skupiny CPI Property Group nebo Finep Holding.

„Dokážeme rychle vyhodnotit, jak moc jsou konkrétní Z-Boxy vytížené a posílit pak místo zřízením dalšího Z-Boxu v blízkém okolí. Případně díky modulárnosti umíme přidat další sloupce a navýšit tak kapacitu stávajícího Z-Boxu,“ prozrazuje Simona Kijonková jednu z konkurenčních výhod.

Pro zákazníky fungují Z-Boxy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jakmile řidič do tohoto výdejního boxu doručí zásilku, obdrží zákazník informační e-mail, SMS zprávu nebo notifikaci do aplikace Zásilkovna. V této chvíli si může zásilku vyzvednout. K obsluze stačí mít na chytrém telefonu nainstalovanou aplikaci Zásilkovna a zapnuté Bluetooth. Při příchodu k Z-Boxu se aplikace pomocí Bluetooth sama automaticky spáruje a po stisknutí tlačítka otevře schránku s danou zásilkou.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required