logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Elegantní a moderní galerie Myslbek v pražské ulici Na Příkopě si začátkem července připomíná 25...
  • Alza.cz a Heureka.cz obnovují vzájemnou spolupráci. Po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku...
  • Ekonomická nálada Čechů je v první polovině roku značně pesimistická. Index finanční situace...
  • Poslanci v prvním kole podpořili konec EET (Elektronická evidence tržeb). A s ním podle expertů...

Dáme jídlo začne doručovat potraviny zákazníkům v dalších městech

12. srpna 2021
E-commerce 0
802
Dáme jídlo začne doručovat potraviny zákazníkům v dalších městech

Stále více Čechů si zvyká na komfort doručování nejrůznějšího zboží až domů do pouhých 30 minut. V mnoha případech dorazí objednávka dokonce ještě dříve, konkrétně za 15 až 20 minut. Od chvíle, kdy platforma Dáme jídlo tento celosvětový trend v tuzemsku představila poprvé, sice uplynulo teprve několik měsíců, nabídka zboží v rámci takzvané quick commerce je ale čím dál pestřejší a rychle se rozšiřuje do dalších regionů. Nově se to týká například Brna či Plzně, kde Dáme jídlo v příštích týdnech spustí doručování čerstvých i trvanlivých potravin prostřednictvím vlastní služby Dáme market.

Přibývají i nové spolupráce s partnery z řad obchodů. Zákazníci si tak mohou domů nechat velmi rychle doručit nejen potraviny, delikatesy či drogerii, ale i širokou škálu dalších položek od řezaných květin až po hračky ze světoznámého hračkářství Hamleys.

Rychlé doručování objednávek je budoucností on-line nakupování. Data nadnárodní skupiny Delivery Hero, do které patří i česká platforma Dáme jídlo, ukazují, jak zákazníci úsporu času při nakupování oceňují. Jen v letošním prvním čtvrtletí zaznamenala skupina Delivery Hero meziroční nárůst počtu objednávek v rámci takzvané quick commerce o 400 %.

V Česku sice ještě meziroční srovnání k dispozici není, protože quick commerce je stále relativně novinkou, podle výkonného ředitele Dáme jídlo Filipa Fingla ale tuzemské zákazníky velmi rychlé doručování zboží rovněž velmi zaujalo. „Každý, kdo jednou vyzkouší doručení nákupu do pouhých 30, 20, nebo dokonce 15 minut od objednání, už nechce měnit. Volný čas je pro lidi čím dál důležitější a oceňují, když mohou sami rozhodovat, jak ho využijí. Právě proto neustále rozšiřujeme pokrytí a šíři sortimentu v rámci quick commerce tak, aby si porci života navíc mohli dopřát další a další zákazníci u co nejpestřejšího sortimentu.“

Partnery jsou Tesco Expres nebo Žabka

Nabídka zboží, které si lidé na Dáme jídlo mohou objednat a nechat doručit kurýrem až domů zahrnuje už nyní kromě snídaní, obědů, večeří a nápojů z restaurací také čerstvé ovoce a zeleninu, maso, delikatesy a další potraviny, drogerii, doplňky stravy, hračky či řezané květiny. Zákazníci mají na výběr z nabídky široké palety partnerských obchodů, včetně sítí prodejen Tesco Expres, Žabka, Sklizeno, květinářství Kytky od Pepy nebo hračkářství Hamleys a další neustále přibývají.

V rámci quick commerce již Dáme jídlo svoji nabídku rozšířilo do většiny krajů, pokrývá téměř celou Prahu a přidává další města a obce. V Praze, Jihlavě a Plzni nyní navyšuje počet partnerských poboček Žabka a doručování nákupů od tohoto partnera nově nabídne i v Příbrami a Táboře. „Zájem zákazníků v regionech o tuto službu předčil naše očekávání, což nás ještě více motivuje rozšiřovat pokrytí na nová a nová místa,“ popisuje Filip Fingl.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required