logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Maďarská investiční skupina Oriens koupila společnost Flosman

23. srpna 2021
Tradiční trh 0
3246
Maďarská investiční skupina Oriens koupila společnost Flosman

Společnost FF Holding, pod kterou patří společnosti Flosman, PF Potraviny a Lahůdky Vavřík, se spojila s maďarským investičním fondem Oriens. Jednateli společnosti FF Holding jsou od 22. 7. 2021 Michal Andrle a Flóra Macher. Maďarský investiční hráč vstoupil do firmy prostřednictvím společnosti Central European Supermarkets.

Společnost FF Holding, která zahrnuje společnosti Flosman, PF Potraviny a Lahůdky Vavřík, změnila svého vlastníka. Její personální obsazení se ale po vstupu maďarského investičního fondu Oriens nemění. To je důležitá zpráva pro dodavatele a všechny firmy, které už desítky let se společnostmi z rodinného FF Holdingu spolupracují.

Přečtěte si také
Coop testuje samoobslužné výdejní boxy v menších obcích

České srdce s maďarským temperamentem

Do obchodů s českým srdcem, jak zní motto společnosti, teď bude proudit víc maďarského temperamentu. Ten se projeví hlavně výraznějšími investicemi. Podle dosavadního výkonného ředitele Michala Andrleho představuje spojení se silným investorem především přínos strategických financí pro rozvoj retailového konceptu na venkově. Ačkoli je tato investice pro maďarského hráče na tuzemském trhu premiérou, venkovskému retailu se ve své domovině věnuje. „Oriens má v Maďarsku koncept prodejen potravin, který sice není shodný s tím naším, dá se ale říct, že je to relativně blízké a valná většina prodejen se vyskytuje na venkově,“ přibližuje Michal Andrle. Pro Oriens byla společnost FF Holding zajímavá právě proto, že se řízení venkovských prodejen věnuje už tři desítky let. Obě strany věří, že s finančními možnostmi nového vlastníka teď bude řízení a další rozvoj o poznání výraznější. Investice budou směřovat nejen do maloobchodní, ale i velkoobchodní činnosti a cílem je zefektivnit fungování sítí Flop Top, Flop a Potraviny CZ.

Zaměření na rozvoj konceptu proximity market

Obě firmy věří v koncept proximity supermarket. „Jde o koncept, který je nablízku zákazníkům, nabízí užší kontakt než je v zahraničním marketu. Naším zákazníkem je ten každodenní, který si jde hlavně pro čerstvé potraviny,“ přibližuje plány Michal Andrle. Firma se nadále zaměří na rozvíjení spolupráce s franšízanty. Neskrývá také akviziční apetit směrem k menším hráčům, kteří mají celý soubor prodejen či velkoobchodů. Jednoznačným cílem je dál rozvíjet obchod na venkově.

Rozhovor s Michalem Andrlem, výkonným ředitelem společnosti Flosman, najdete v časopisu Zboží&Prodej 8/2021 a na www.zboziaprodej.cz/profily/rozhovory.

Související články:

Coop testuje samoobslužné výdejní boxy v menších obcích AČTO vítá spuštění programu Obchůdek 2021+ Miloš Toman: Jak o vás zákazníci mluví?

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required