logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Do role provozního ředitele ve společnosti Mailstep nastupuje David Vantuch. Svou více než...
  • V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty,...
  • Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) pokračuje v spolupráci se společností Kögel Trailer a v...

Kongres Čerpačka už příští týden! Poradí, jak přitáhnout zákazníky

30. srpna 2021
Čerpací stanice 0
2334
Kongres Čerpačka už příští týden! Poradí, jak přitáhnout zákazníky

Už podeváté proběhne 8. září v Aquapalace Hotelu Prague kongres Čerpačka pro provozovatele čerpacích stanic a jejich dodavatele. Zjistěte, která témata hýbou tímto trhem, a navažte nové obchodní kontakty! Organizátorem kongresu je Atoz Retail.

Letošní program 9. ročníku kongresu Čerpačka staví do centra pozornosti zákazníka. Jak jej získat a přimět i k příští návštěvě?

Jak na věrnost

Je prokázáno, že nejméně polovinu obratu a až 80 % zisku přinášejí vracející se zákazníci. Jak měřit jejich věrnost? Na smrtelné hříchy při budování loajalitních programů upozorní a praktické rady pro tvorbu věrnostního systému i pro jednu či několik málo čerpacích stanic přinese odborník na tuto problematiku Radek Hrachovec. Globální trendy v tvorbě loajalitních programů a jak se s nimi popasovala společnost Shell, představí Pavel Los, generální ředitel Shell ČR a SR.

Jak přilákat zákazníky na marketingové akce na čerpačce poradí Eliška Vyhnánková, konzultantka v oboru sociálních médií.

Inspiraci, jak vyhovět stále náročnějšímu spotřebiteli v oblasti gastro nabídky, přinese známý šéfkuchař Ondřej Slanina. Nebudou chybět ani data o změnách nákupního chování v oblasti nepalivového sortimentu od zástupců společnosti NielsenIQ Pavla Zajace a Daniela Plecháče. Představí aktuální postavení čerpacích stanic na maloobchodním trhu, podívají se na vývoj tržeb v covidových časech a v současnosti i na to, jak se daří rychloobrátkovému sortimentu na různých dopravních tazích.

Podoba vozového parku předurčí budoucnost čerpacích stanic

Panelová diskuse se tentokrát zaměří na to, jaký model podnikání je pro čerpací stanici nejvhodnější. Je cestou, jak se udržet na trhu, vstup do známé sítě, nebo to jde i bez toho? Odpověď na tuto i další související otázky budou hledat: Václava Drechslerová, vedoucí úseku čerpacích stanic Koloc Oil, Jan Gonda, prezident České asociace franchisingu, Veronika Hynčíková, provozovatelka čerpacích stanic MOL na Rozvadově, Petr Mühlfeld, místopředseda představenstva společnosti Avia Česká republika, a Jiří Winkelhöfer, ředitel jednotky obchodu Rafinérie Orlen Unipetrol RPA.

A jaká je vůbec budoucnost čerpacích stanic s ohledem na vývoj vozového parku? Dopady technologických změn na automobilový průmysl, a jak by na ně měly čerpačky reagovat, nastíní Radek Špicar, viceprezident Svazu průmyslu a dopravy ČR.

Nad tím, jak ovlivní čerpací stanice klimaticko-energetický balíček Fit for 55, i nad dalším legislativním děním se zamyslí Ivan Indráček, předseda představenstva SČS – Unie nezávislých petrolejářů ČR, která nad kongresem převzala záštitu. Úvodním slovem akci zahájí ministr průmyslu, obchodu a dopravy ČR Karel Havlíček.

Více informací o kongresu a registrace: www.kongrescerpacka.cz

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Obchod očima Moniky Kopčilové, datové analytičky Kupi.cz: Ve slevách začali nakupovat i majetnější zákazníci

10. června 2025

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required