logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Bolt v Česku nově povede Soňa Stloukalová

6. září 2021
Personálie 0
810
Bolt v Česku nově povede Soňa Stloukalová

Tuzemská pobočka platformy Bolt má nové vedení. Na pozici country managera či spíše country managerky nastupuje Soňa Stloukalová, která do Boltu přešla před třemi lety ze společnosti KPMG, kde působila jako analytička.

V rámci Boltu Soňa Stloukalová (28) úspěšně rozvíjela službu odvozu autem na českém trhu, a to od lokalizace a optimalizace procesů přes jednání s úřady na lokální i celostátní úrovni po rozvíjení obchodních partnerství. Nyní bude řídit veškeré aktivity Boltu na českém trhu, které se týkají odvozu autem.

„Díky práci Soni a celého týmu se jen letos ztrojnásobil počet českých a moravských měst, ve kterých je k dispozici naše služba odvozu autem. I zelené koloběžky nyní brázdí více než dvakrát tolik měst, než co loni, stejně jako se služba Bolt Food rozšířila z Prahy do různých koutů republiky. Udržet toto raketové tempo růstu bude velkou výzvou, se kterou se ale Soňa popere víc než dobře. V Tallinu, kde má naše společnost centrálu, jsme velmi rádi, že klíčový prvek aplikace Bolt na českém trhu povede právě ona,“ říká Roman Sysel, šéf Boltu pro střední a východní Evropu.

„Bolt pro mě představuje mnohem víc než jen platformu pro pohyb po městě. Naší misí je měnit městskou dopravu a dělat jí pohodlnější, dostupnější a udržitelnější a tím přispívat k rozvoji českých měst. Jsem velmi ráda, že k tomu v nové pozici můžu přispívat ještě větší měrou a naše služby rozšiřovat tak, aby z toho v budoucnu mohli benefitovat lidé i z dalších měst a to, jak na straně cestujících, tak řidičů,“ říká Soňa Stloukalová, novopečená country managerka Boltu pro český trh.

Platforma Bolt aktuálně slouží 75 milionům zákazníků ve 45 zemích napříč Evropou a Afrikou. Firma nabízí širokou škálu služeb mobility včetně odvozu autem, sdílení automobilů a elektrických koloběžek, stejně jako doručování jídel a potravin.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required