logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Rohlik.cz představuje ekologicky šetrné nákupní tašky i dvě nové značky

22. září 2021
E-commerce 0
714
Rohlik.cz představuje ekologicky šetrné nákupní tašky i dvě nové značky

On-line supermarket Rohlik.cz představil novinku, na kterou zákazníci netrpělivě čekali. Jde o první vratné nákupní tašky, které jsou pratelné a z dlouhodobého hlediska až o 80 % šetrnější k životnímu prostředí než dosavadní papírové. Kromě udržitelných tašek uvádí Rohlík na trh dvě nové privátní značky – uzeniny Dacello a papírové hygienické potřeby Moddia.

Nasazením opakovaně použitelných tašek se on-line supermarket přizpůsobuje měnícím se náladám zákazníků – spotřebitelé totiž stále častěji odmítají jednorázové plasty nebo papír a žádají po firmách alternativy. „Rohlíku opravdu záleží na životním prostředí, a proto jako první maloobchodní prodejce nabízíme skutečně funkční řešení opakovaně použitelných tašek. Naši zákazníci si ekologičtější variantu papírové tašky velmi přáli. A protože právě zákazníci jsou středobodem všeho, co děláme, tak tady je,“ říká komerční ředitel Rohlik Group Olin Novák, který bude od října zastávat funkci CEO Rohlik.cz.

Přečtěte si také
Novým šéfem Rohlik.cz se stane Olin Novák, od října vystřídá Petra Pavlíka

Vratná taška od Rohlíku je vyrobena z 98 % z recyklovaného plastu a má dlouhodobě až o 80 % nižší dopad na životní prostředí, než je tomu u papírové tašky, informuje on-line supermarket. To potvrzuje studie Vysoké školy chemicko-technologické v Praze a dalších akademických a výzkumných institucí obecně. Ve studii byla použita metoda hodnocení životního cyklu (ČSN ISO 14040 a ČSN ISO 14044) pro vyhodnocení dopadů uvažovaných odnosných tašek na životní prostředí v Rohlik.cz. A to s ohledem na spotřebovanou energii, využití půdy, vliv na ekosystém i lidský organismus. Vratná taška také produkuje o 62 % nižší uhlíkovou stopu ve srovnání s tou jednorázovou. Používáním vratných tašek místo papírových může zákazník Rohlíku ušetřit 300 tašek za rok. Na výrobu se používá odolný materiál a vydrží až 25 použití. Taška má také mnohem vyšší nosnost, unese konkrétně 11 kilogramů.

Uvedené tašky jsou vyrobeny z recyklovaných PET lahví, které by jinak zatěžovaly životní prostředí. Rohlík naplní tašky nákupem zákazníků a přiveze je s objednaným zbožím až ke dveřím. Zákazníci pak při dalším nákupu vrátí tašku kurýrovi. Ze skladu taška putuje do prádelny, kde ji vyperou a očistí. A samozřejmě Rohlík opět před dalším nákupem zkontroluje, jestli není poškozená. Přesně takhle využije Rohlík jednu tašku minimálně pro 25 nákupů. Až taška doslouží, je přeměněna na granulát a lze z ní vyrobit další rPET lahve.

Rohlik.cz uvádí, že nechá plně na zákaznících, jaké tašky v rámci svého nákupu zvolí a v čem jim domů jejich nákup rohlíkovští kurýři přivezou. Papírové tašky zůstanou pořád jednou z možností, ale pokud si budou chtít zákazníci zvolit právě vratnou tašku, výběr nastaví v rámci svého nákupu. Pokud tuto možnost zvolí poprvé, Rohlík naúčtuje vratnou zálohu 250 korun, kterou opět vrátí v případě přechodu zpět na papírové tašky. Volba bude poté platit i pro další nákupy. Vratné tašky předá zákazník zpět kurýrovi při dalším nákupu vždy ve stejném počtu, v jakém tašky dostal.

Uzeniny i hygienické potřeby

Rohlik.cz navíc přidává do svého sortimentu novou vlastní značku Dacello. Ta bude ve výběru reprezentovat poctivé uzenářské výrobky, u kterých se podle on-line supermarketu zákazníci nemusejí rozmýšlet, jestli vybírat podle kvality, nebo ceny. V sortimentu je přes 30 produktů, například delikatesní šunky s minimálně 96% obsahem masa, oblíbené salámy i tradiční párečky.

Rovněž značka papírových hygienických potřeb Moddia nabídne zákazníkům v rámci nejlevnější kategorie perfektní kvalitu. „Novými značkami Dacello a Moddia pokrýváme segment nejlevnějšího sortimentu. Nebyl by to ale samozřejmě Rohlík, pokud by nepřidal něco navíc. Obě řady splňují kritérium kvality za nejlepší možnou cenu v dané kategorii. Uměli jsme to vymyslet, našli zdroje a zkrátili dodavatelský řetězec na naprosté minimum,“ komentuje Olin Novák.

Do segmentu vysoce kvalitních produktů za přijatelnou cenu, reprezentovaného značkami Maso! a Fjoru, přidal Rohlík v uplynulých týdnech také další privátní značku Pappudio a spouští i vlastní řemeslnou pekárnu.

Související články:

Novým šéfem Rohlik.cz se stane Olin Novák, od října vystřídá Petra Pavlíka

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required