logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Novým CEO agentury Inveo se stal Jaroslav Holý

5. října 2021
Personálie 0
797
Novým CEO agentury Inveo se stal Jaroslav Holý

Technologická agentura Inveo, která se specializuje na tvorbu komplexních e-commerce řešení a má za sebou velké projekty pro značky jako Asko, Alpine Pro, L’Oréal, Teta, J&T Banka a další, má nového CEO. Do čela agentury se postavil Jaroslav Holý, jehož cílem bude přetvořit Inveo v marketingový a byznysový hub pro celou e-commerce scénu i domovskou skupinu V-Sharp, pod níž spadá také logistický start-up DoDo nebo venture studio V-Sharp Alpha.

Agentura Inveo založená Michalem Menšíkem se již přes 10 let soustředí na tvorbu komplexních e-commerce řešení, a to od tvorby e-shopů přes přípravu marketingové strategie a její exekuci až po profesionální direct-mailing s pomocí vlastního nástroje MailForce. Nyní chce Inveo posílit svou kompetenci plnohodnotné marketingové agentury a vedle technologicky náročných projektů uspokojit také poptávku ze strany firem, které hledají komplexnější řešení – od stavby webů přes proměnu vizuálního stylu až po pokrytí komunikace na sociálních sítích.

Přečtěte si také
Viceprezidentkou pro firemní zákazníky Vodafonu se stává Veronika Brázdilová

Na této cestě Inveo povede nový CEO Jaroslav Holý, který se mimo jiné 13 let pohyboval v segmentu hraček v rámci trhů střední a východní Evropy. Byl také marketingovým ředitelem CzechInvestu nebo investiční skupiny Natland či start-upu Signi zaměřeného na elektronické podpisy. S agenturou Inveo se setkal při svém působení jako managing director úspěšného projektu oživení a přestavby HyperInzerce.

„Chceme být stále první volbou pro technologicky náročné projekty z oblasti e-commerce, ale vnímáme jako zásadní také to, aby se z Inveo stal plnohodnotný byznysový akcelerátor pro celý trh i pro projekty z naší skupiny. V-Sharp prostřednictvím svého venture studia V-Sharp Alpha investuje do nadějných startupů a Inveo těmto firmám dokáže pomoci jak s vývojem, tak i marketingem,“ dokresluje aktuální směr Inveo nový CEO Jaroslav Holý a dodává: „Inveo má obrovskou zkušenost a perfektní znalost aktuálních technologií. Umíme dobře pracovat s designem i samotným produktem. Má role je vše správně poskládat a nabídnout klientům ucelený balíček, kterému může v našem regionu konkurovat jen málokdo.“

Přečtěte si také
Bolt v Česku nově povede Soňa Stloukalová

Dobrým příkladem přínosu Inveo pro start-upy ze segmentu e-commerce je příběh logistické firmy DoDo, kterou Menšíkovo Inveo koupilo od KKCG Karla Komárka. S pomocí Inveo vyrostlo DoDo během pěti let z malé B2C služby o dvou vozech ve významného mezinárodního hráče na poli logistiky poslední míle, jehož flotila aktuálně čítá přes 800 vozů a balíčky pro DoDo rozváží 1 800 kurýrů. Daří se přitom i samotné agentuře: „Inveo za poslední roky ušlo obrovskou cestu. Z malého developerského týmu vznikla perfektně fungující agentura s širokým portfoliem služeb i pro ty nejnáročnější klienty. Nyní je čas se více zaměřit na podporu start-upů a projektům v rámci V-Sharp Alpha poskytnout kvalitní technologickou, byznysovou i marketingovou podporu pro další růst, abychom mohli zopakovat úspěšný příběh DoDo,“ popisuje zakladatel a dodnes i majitel Inveo Michal Menšík.

Kromě „nakopnutí“ logistického start-upu DoDo se Inveo může pochlubit také řadou dalších rozsáhlých projektů na poli e-commerce, a to včetně vytvoření online outletu pro oblíbenou českou značku Alpine Pro, tvorby nové vizuální identity pro Mezinárodní hudební festival Český Krumlov nebo celkové přestavby inzertního portálu HyperInzerce, ze kterého chce Inveo do tří let udělat jedničku na trhu.

Související články:

Viceprezidentkou pro firemní zákazníky Vodafonu se stává Veronika Brázdilová Bolt v Česku nově povede Soňa Stloukalová Milan Pech převzal řízení společnosti Ekofrukt Slaný Ondřej Fukal je vedoucím týmu správy nemovitostí v Cushman & Wakefield

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required