logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Albert informuje o původu kuřat a jejich chovu pomocí QR kódů

14. října 2021
Moderní trh 0
511
Albert informuje o původu kuřat a jejich chovu pomocí QR kódů

Spotřebitelé se stále více zajímají o původ masa a také o životní podmínky zvířat v chovech. Řetězec Albert na to reaguje a díky nové funkci si mohou zákazníci jeho obchodů dohledat detailní informace o původu každého Královského kuřete. A protože produkty značky Královské kuře nepocházejí z jedné farmy, přibyly na obalech vedle QR kódů také číselná značení, aby zákazník mohl přesně zjistit, ze které české farmy kuře pochází. Součástí informací je i délka chovu a informace o tom, jak se kuřata na farmě chovají.

Už v loňském roce Albert zpřehlednil značení původu masa na svých obalech – místo chovu, porážky a balení je zvýrazněno českou vlaječkou a tuzemským původem. Na obalech přibyl také QR kód, který přesměruje zákazníky na web, kde získají řadu praktických tipů. Na to navazuje další novinka, u Královského kuřete si zákazníci díky QR kódu a číselnému symbolu dohledají na mobilním webu detailní informace o jeho původu.

„Vidíme, že se naši zákazníci pořád intenzivněji zajímají o původ masa a řeší i podmínky chovu zvířat. Maso si pečlivě vybírají a prohlíží si ho. Chceme jim v této oblasti přinášet více informací, proto můžou u Královského kuřete nově díky QR kódu a speciálnímu identifikátoru dohledat název farmy, místo chovu, družstvo, dodavatele, délku chovu a také informace o tom, jak kuřata na farmě chovají. Navíc je vše zabaleno v plně průhledném obalu, aby byl produkt jasně viditelný,“ vysvětluje Robert Birov, manažer kategorie masa v obchodech Albert.

Délka chovu Královského kuřete je minimálně 56 dní, je tedy téměř dvakrát taková než u běžných kuřat. Krmivo je nutričně vyvážené, využívají se směsi s vysokým obsahem obilovin. Kuřata mají také více prostoru pro pohyb. Podmínky při chovu se propisují i do struktury masa a jeho chuťových vlastností.

Albert spolupracuje s domácími dodavateli masa po celou dobu působení na českém trhu, tedy již třicet let. Před pěti lety spolupráci v oblasti masa s lokálními dodavateli stvrdil memorandem, ve kterém se zavázal prodávat ve stálé nabídce sto procent vepřového a hovězího masa pouze z českých chovů. Také nabídka kuřecího masa je pouze českého původu. Výjimkou jsou zahraniční krajové speciality a masa v kvalitě bio, kterého čeští chovatelé neprodukují pro domácí trh dostatek.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required