logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Lidl představil novou privátní značku s produkty českých výrobců

29. října 2021
Moderní trh 0
1729
Lidl představil novou privátní značku s produkty českých výrobců

Výrobky tuzemských dodavatelů mají v nabídce řetězce Lidl své stálé místo. Nyní je zákazníci ve svých prodejnách najdou ještě snáz. Produkty od českých výrobců ponesou nově privátní značku Náš kraj.

V nabídce bude od 1. listopadu přes 80 produktů od více než 30 dodavatelů, s nimiž Lidl dlouhodobě spolupracuje. Pod novou privátní značkou Náš kraj zákazníci najdou například lázeňské oplatky, moravskou klobásu i jogurty Pochoutka. Doplní je také další produkty, které jsou pro Českou republiku typické. Chybět nebudou špekáčky, salámy Vysočina či Poličan, ale ani termix nebo oblíbená hotová jídla jako je koprová a rajská omáčka či vepřové maso s knedlíkem a zelím.

Přečtěte si také
Lidl sází na udržitelnost a rozšiřuje sortiment o klimaticky neutrální produkty

„Prostřednictvím nové privátní značky vycházíme vstříc našim zákazníkům, u kterých pozorujeme rostoucí zájem o domácí potraviny. Tradiční přitom nejsou jen jednotlivé produkty, z tradice čerpá i samotné logo Náš kraj. Zároveň tím pokračujeme v dlouholeté podpoře tuzemských dodavatelů,“ vysvětluje Michal Farník, jednatel společnosti Lidl Česká republika odpovědný za nákup.

Všechny produkty pod privátní značkou pocházejí od českých dodavatelů, které s Lidlem spojuje dlouholetá a prověřená spolupráce. Kromě toho mají společnou i vysokou kvalitu. „Ta je pro nás ve výběru dodavatelů naprosto zásadní. Více než 80 % sortimentu totiž tvoří výrobky vlastních značek, pro které máme společně s našimi dodavateli stanovena přísná kvalitativní kritéria,“ doplňuje Michal Farník. U privátních značek je totiž možné určit, jak bude daný produkt vypadat a chutnat a definovat i zásady jeho složení. Kvalita je pak v porovnání se značkovými výrobky rovnocenná a často vyšší, což oceňují i zákazníci.

Přečtěte si také
Řetězce vyplácejí mimořádné odměny pracovníkům

Spolupráci s Lidlem pak blíže popisuje ředitel pro výrobu a obchodní vztahy Petr Grabec ze společnosti Delimax. Ta do Lidlu dodává například pomazánky, saláty i zpracované mořské ryby. Pod privátní značkou Náš kraj jsou to například osvědčené pomazánky a lahůdky v aspiku. „Heslem zakladatele naší firmy bylo, že jenom to nejlepší je pro naše zákazníky dost dobré a podobnou filozofii má i Lidl, který patří k našim nejnáročnějším zákazníkům,“ přibližuje. Pokud se nejedná o zavedený historický výrobek, na vývoji produktu Delimax s Lidlem spolupracují. „Lidl vždy vyžaduje, aby měl nový produkt určité benefity, například snížený obsah soli,“ dodává Petr Grabec. Spolupráce slaví úspěch také v zahraničí, kam Delimax za pomoci Lidlu dodává například oblíbenou pochoutku, hummus. „Ten dodáváme i do Španělska. Kdyby náš hummus nebyl prvotřídní kvality, neměli by Španělé důvod kupovat typicky středomořskou lahůdku z Hodonína,“ vysvětluje Petr Grabec.

Úspěch českých výrobků v zahraničí však není ničím ojedinělým. Produkty od tuzemských dodavatelů jsou totiž i zásluhou Lidlu každým rokem populárnější. Potvrzuje to rekordní výsledek z roku 2020. S Lidlem vyvezlo své potraviny a drogistické zboží celkem 185 výrobců do 28 zemí Evropy a USA, a to za téměř 9,7 miliardy korun. V roce 2019 se pro představu jednalo o 168 výrobců, 25 zemí Evropy a USA a celkovou hodnotu 8,5 miliardy korun. Meziroční nárůst tak činil více než 14 %.

Dlouhodobá podpora lokálních výrobců potravin se pak promítá i do tematických nabídek. V minulém roce se v akci s podtitulem Ochutnejte to nejlepší z regionů se poprvé představili regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků. Úspěch tato tematická nabídka slavila také letos, kdy mohli zákazníci ochutnat produkty od celkem 45 dodavatelů z celé České republiky. Výrobky místních firem nechybí ani ve stálé nabídce. V jednotlivých regionech naleznou zákazníci například stálý sortiment piv. Lidl aktivně podporuje také české vinaře, a to nejen nabídkou vín ve stálém sortimentu, ale i prostřednictvím pravidelných akcí.

Související články:

Lidl sází na udržitelnost a rozšiřuje sortiment o klimaticky neutrální produkty Řetězce vyplácejí mimořádné odměny pracovníkům Po modernizaci se opět otevřel Lidl v Chlumci nad Cidlinou Penny nabízí 35 různých privátních značek, na celkovém obratu se podílí už 40 %

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required