logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Košík.cz představuje privátní značku s širokou nabídkou oříšků

8. listopadu 2021
E-commerce 0
710
Košík.cz představuje privátní značku s širokou nabídkou oříšků

Spotřeba oříšků v Česku roste a on-line trh s nimi se každý rok téměř zdvojnásobí. A podle odhadů expertů boom této potraviny rozhodně není u konce, naopak vzniká nový miliardový trh. S tím, jak roste povědomí o prospěšnosti oříšků, je stále více kupují v podstatě všechny druhy domácností. Trendu chce využít i on-line supermarket Košík.cz, který do segmentu vstupuje se svou privátní značkou Mr. Nutly & friends.

Bodovat chce Košík.cz například velkými baleními nebo vlastním vývojem produktů, které v Česku nejsou běžně k dostání. „Oříšky lidé stále více kupují po internetu – láká je především široká nabídka i různé druhy balení. Momentálně je to jedna z nejrychleji rostoucích on-line kategorií. Se značkou Mr. Nutly tak Košík naskakuje do rozjetého vlaku, na druhou stranu vnímáme, že je tu pořád obrovské množství nevyužitých příležitostí,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „A cíle rozhodně nemáme malé. Chceme pomoci přesvědčit Čechy, že oříšky patří do jejich jídelníčku. A těm, kteří svět mandlí, kešu nebo lískáčů teprve objevují, být důležitým partnerem k ruce.“

Přečtěte si také
Košík.cz zrychluje a zpřehledňuje on-line nákup

Právě poradenství má být jedním ze silných benefitů nové značky. Cílit totiž bude nejen na ty, kteří již zařadili oříšky do svého jídelníčku, ale i na začátečníky, kteří si k nim cestu teprve hledají. Těm pomůže kompletní nutriční poradenství, které pro Mr. Nutly povede nutriční specialistka Adéla Tichá.

Mr. Nutly startuje s nabídkou více než dvou desítek oříšků a sušeného ovoce ve třech typech balení. Všechny jsou ve znovu uzavíratelných sáčcích, navržených tak, aby dokázaly samostatně stát ve skříňce nebo na poličce. Od většiny položek nabídne Mr. Nutly varianty po čtvrt-, půl- a jednom kilogramu.

Přečtěte si také
Košík.cz zrychluje doručení nákupů v Praze i dalších regionech

Ořechy nejsou máčené nebo slazené a sušené ovoce je nabízené bez přidaného cukru a siřičitanů. Zákazníci zároveň dostanou záruku takzvaného kalibru – tedy velikosti oříšků – což je důležité zejména při pečení nebo cukrařině. U semínek pak bude bodovat především velikostí balení, která nejsou na trhu obvyklá.

Nabídka oříšků značky Mr. Nutly se bude pravidelně rozšiřovat. Už brzy bude možné koupit si například oříškové mouky, granoly nebo vlastní oříšková másla a pomazánky. Do budoucna půjde také o vlastní snídaňové a svačinové mixy. V následujících měsících by se měla nabídka zhruba ztrojnásobit a do budoucna by měl být Mr. Nutly hlavním značkou oříšků v rámci celého Košíku.

Související články:

Košík.cz zrychluje a zpřehledňuje on-line nákup Košík.cz zrychluje doručení nákupů v Praze i dalších regionech

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required