logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Bezpečným nákupům ve velkoobchodu Makro pomáhají digitální řešení

29. listopadu 2021
Velkoobchody 0
793
Bezpečným nákupům ve velkoobchodu Makro pomáhají digitální řešení

K urychlení, zjednodušení a zpříjemnění nákupu ve velkoobchodu Makro pomáhají i pokročilá technologická řešení, ať už se jedná o bezkontaktní nákup pomocí makro scanu nebo mobilní zákaznickou aplikaci Moje Makro. Inovace, snadno dostupné pomocí chytrých telefonů, si získaly oblibu statisíců zákazníků, uvádí řetězec.

Přečtěte si také
Novým výkonným ředitelem Makro ČR je Atila Yenisen

Velkoobchod Makro nabízí svým zákazníkům už třetím rokem tzv. Makro scan – jednoduché samoskenovací řešení, které si může každý zákazník Makro stáhnout do svého chytrého telefonu jako aplikaci a ihned začít bezkontaktně nakupovat. „Stávající verze prošla ve srovnání s původním řešením celou řadou vylepšení, jež odrážejí zpětnou vazbu zákazníků. Obliba samoskenovacího řešení i díky tomu neustále roste. V tuto chvíli už zhruba 11 procent všech nákupů v Makro probíhá právě přes Makro scan. Zákazníci oceňují rychlost nákupu bez nutnosti vykládání zboží z vozíku. Jelikož je takový nákup zcela bezkontaktní, je i velmi bezpečný, a to v současné nelehké době ocení opravdu každý,“ vysvětluje Stanislav Trnka, e-commerce manažer společnosti Makro.

Přečtěte si také
Češi konzumují čtyřikrát méně ryb než průměrný Evropan

Bezkontaktní nákup mohou využít zákazníci ve většině prodejen Makro po celé České republice. „Na běžné pokladně stráví zákazník v průměru necelých 5 minut, zaplacení a kontrola nákupu přes Makro scan trvá 45 vteřin. O pohodlí a větší přehlednosti ani nemluvě,“ říká Stanislav Trnka. Především v předvánočním čase je právě rychlost a bezpečí nákupu pro zákazníky stěžejní, Makro se proto soustředí na neustálé vylepšování systému, aby byl komfort nákupu co nejvyšší. „Nejde přitom jen o pravidelnou aktualizaci aplikace, kterou využívají zákazníci, ale do detailu se po stránce vývoje zabýváme i našimi interními systémy, ze kterých do zákaznické aplikace proudí data. Jedině tak může potom v prodejně fungovat vše bez problémů, “ doplňuje Stanislav Trnka. Nejčastěji Makro scan využívají koncoví nebo HoReCa zákazníci, kteří preferují právě rychlost.

Kromě Makro scanu je oblíbenou digitální inovací také mobilní aplikace Moje Makro, kterou již využívá téměř 100 000 lidí.  Vedle přehledu faktur, dostupnosti sortimentu, promočních akcí a individuálních odměn a nabídek, umožňuje aplikace eliminaci papírových voucherů nebo kuponových knížek. Všechny tyto výhody jsou tak plně digitalizovány. „V aplikaci najde uživatel nejen všechny vouchery, personalizovanou nabídku produktů či slevy, ale také si tam může vytvořit nákupní seznam, který je možné synchronizovat s objednávkou. Nově je v aplikaci také možnost aktivovat službu Click&Collect,“ říká Stanislav Trnka. Služba Click&Collect byla v Makro spuštěna teprve před rokem, ale už si našla řadu příznivců. Nákup přes tuto službu je mimořádně pohodlný a rychlý: veškeré zboží si zákazník objedná on-line a v prodejně pak jen zaplatí a připravený nákup vyzvedne. „Na vylepšení našich on-line řešení neustále pracujeme. Nyní například připravujeme další rozšíření aplikace Moje Makro, a to právě o Makro scan, který do aplikace příští rok integrujeme. Díky tomu bude využití bezkontaktního nákupu ještě jednodušší,“ dodává Stanislav Trnka.

Související články:

Novým výkonným ředitelem Makro ČR je Atila Yenisen Češi konzumují čtyřikrát méně ryb než průměrný Evropan Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky Aplikace Můj Albert hlásí milion stažení

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required