logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Eastlog 2022 vzdal hold člověku v logistice Jubilejní 25. ročník největšího logistického...
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...

Bezpečným nákupům ve velkoobchodu Makro pomáhají digitální řešení

29. listopadu 2021
Velkoobchody 0
416
Bezpečným nákupům ve velkoobchodu Makro pomáhají digitální řešení

K urychlení, zjednodušení a zpříjemnění nákupu ve velkoobchodu Makro pomáhají i pokročilá technologická řešení, ať už se jedná o bezkontaktní nákup pomocí makro scanu nebo mobilní zákaznickou aplikaci Moje Makro. Inovace, snadno dostupné pomocí chytrých telefonů, si získaly oblibu statisíců zákazníků, uvádí řetězec.

Přečtěte si také
Spotřebitelé rádi markují sami

Velkoobchod Makro nabízí svým zákazníkům už třetím rokem tzv. Makro scan – jednoduché samoskenovací řešení, které si může každý zákazník Makro stáhnout do svého chytrého telefonu jako aplikaci a ihned začít bezkontaktně nakupovat. „Stávající verze prošla ve srovnání s původním řešením celou řadou vylepšení, jež odrážejí zpětnou vazbu zákazníků. Obliba samoskenovacího řešení i díky tomu neustále roste. V tuto chvíli už zhruba 11 procent všech nákupů v Makro probíhá právě přes Makro scan. Zákazníci oceňují rychlost nákupu bez nutnosti vykládání zboží z vozíku. Jelikož je takový nákup zcela bezkontaktní, je i velmi bezpečný, a to v současné nelehké době ocení opravdu každý,“ vysvětluje Stanislav Trnka, e-commerce manažer společnosti Makro.

Bezkontaktní nákup mohou využít zákazníci ve většině prodejen Makro po celé České republice. „Na běžné pokladně stráví zákazník v průměru necelých 5 minut, zaplacení a kontrola nákupu přes Makro scan trvá 45 vteřin. O pohodlí a větší přehlednosti ani nemluvě,“ říká Stanislav Trnka. Především v předvánočním čase je právě rychlost a bezpečí nákupu pro zákazníky stěžejní, Makro se proto soustředí na neustálé vylepšování systému, aby byl komfort nákupu co nejvyšší. „Nejde přitom jen o pravidelnou aktualizaci aplikace, kterou využívají zákazníci, ale do detailu se po stránce vývoje zabýváme i našimi interními systémy, ze kterých do zákaznické aplikace proudí data. Jedině tak může potom v prodejně fungovat vše bez problémů, “ doplňuje Stanislav Trnka. Nejčastěji Makro scan využívají koncoví nebo HoReCa zákazníci, kteří preferují právě rychlost.

Kromě Makro scanu je oblíbenou digitální inovací také mobilní aplikace Moje Makro, kterou již využívá téměř 100 000 lidí.  Vedle přehledu faktur, dostupnosti sortimentu, promočních akcí a individuálních odměn a nabídek, umožňuje aplikace eliminaci papírových voucherů nebo kuponových knížek. Všechny tyto výhody jsou tak plně digitalizovány. „V aplikaci najde uživatel nejen všechny vouchery, personalizovanou nabídku produktů či slevy, ale také si tam může vytvořit nákupní seznam, který je možné synchronizovat s objednávkou. Nově je v aplikaci také možnost aktivovat službu Click&Collect,“ říká Stanislav Trnka. Služba Click&Collect byla v Makro spuštěna teprve před rokem, ale už si našla řadu příznivců. Nákup přes tuto službu je mimořádně pohodlný a rychlý: veškeré zboží si zákazník objedná on-line a v prodejně pak jen zaplatí a připravený nákup vyzvedne. „Na vylepšení našich on-line řešení neustále pracujeme. Nyní například připravujeme další rozšíření aplikace Moje Makro, a to právě o Makro scan, který do aplikace příští rok integrujeme. Díky tomu bude využití bezkontaktního nákupu ještě jednodušší,“ dodává Stanislav Trnka.

Související články:

Spotřebitelé rádi markují sami

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required