logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Tesco nabízí produkty vlastní značky v recyklovatelných obalech

6. prosince 2021
Moderní trh 0
568
Tesco nabízí produkty vlastní značky v recyklovatelných obalech

V plně recyklovatelných obalech představuje řetězec Tesco všech 90 výrobků vlastní značky z kategorie těstovin a rýže. Společnost tak pokračuje v plnění svého závazku, že do roku 2025 budou všechny obaly produktů značky Tesco 100% recyklovatelné.

Po uvedení 200 různých produktů pro domácnost, jako jsou prací prostředky nebo prostředky pro domácí úklid v plně recyklovatelných obalech, uvádí Tesco aktuálně na trh 100% recyklovatelné obaly také pro výrobky kategorie těstovin a rýže. Vzhledem k tomu, že čeští zákazníci nakoupí v Tescu ročně přes 4,25 milionu kusů těchto produktů, přináší plně recyklovatelné primární i sekundární obaly významnou úsporu materiálů, které by jinak musely skončit na skládce.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 9/2021: Obaly pro domácnost musí být funkční a stále více udržitelné

„Ve společnosti Tesco nepřetržitě již řadu let pracujeme na snižování dopadů našeho podnikání na životní prostředí tím, že v našich provozech předcházíme plýtvání potravinami i obalovými materiály. Podařilo se nám eliminovat všechny těžko recyklovatelné a nerecyklovatelné materiály z obalů produktů vlastní značky Tesco a zavázali jsme se, že do roku 2025 budeme mít všechny produkty vlastní značky v plně recyklovatelných obalech. Jelikož jsou těstoviny a rýže jednou z nejčastějších položek každodenního nákupu českých domácností, nabízet tyto Tesco produkty ve 100procentně recyklovatelných obalech je dalším významným příspěvkem na naší cestě k udržitelnější spotřebě a výrobě,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco v České republice.

Obaly výrobků jsou vyrobeny z materiálů, které umožňují zákazníkům po spotřebování výrobku vytřídit je prostřednictvím k tomu určených kontejnerů ve svých městech a obcích. Více než 83 tun druhotných papírových obalů ročně navíc vytřídí společnost ze svých českých prodejen a distribučního centra a posílá je k dalšímu zpracování, takže z odpadu vznikne recyklovaný papír. Z něj se například vyrábějí papírové nákupní tašky Tesco.

Pokud by řetězec materiály netřídil, muselo by se v zemi každý rok vysadit 1417 nových stromů, které takto nahrazuje papír pro recyklaci, resp. sběrový papír. Tesco uvádí, že tak naplňuje svou dlouhodobou ambici vrátit staré obaly zpět do oběhu v souladu s principy oběhového hospodářství.

Související články:

Zboží&Prodej 9/2021: Obaly pro domácnost musí být funkční a stále více udržitelné CatScan: Papírové hygieně sluší více vrstev Zboží&Prodej 9/2021: Krmiva se stále více humanizují

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required