logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

E-shopy mohou díky propojení systémů sledovat průběh doručení zásilky zákazníkovi

9. prosince 2021
E-commerce 0
533
E-shopy mohou díky propojení systémů sledovat průběh doručení zásilky zákazníkovi

Když e-shop propojí svůj skladový systém s aplikací, která komunikuje s dopravci, získá kontrolu nad objednávkami i po jejich expedici. On-line prodejce díky takovéto integraci systémů například uvidí, kolik balíků má na cestě, kde se zrovna nacházejí nebo který zákazník si zásilku nevyzvedl. Může tak s klienty aktivně komunikovat a zlepšovat jejich zákaznickou zkušenost, aniž by se spoléhal jen na dopravce. Příkladem je propojení Lokia WMS od společnosti Grit se službou Foxdeli.com.

Většina e-shopů po předání zásilky do rukou přepravce ztrácí nad balíčkem kontrolu a čeká na zprávu, že zásilka byla doručena nebo vyzvednuta. V dnešní době rychlého růstu e-commerce a přetížení dopravců pak může docházet k situacím, kdy špatná zkušenost zákazníka s doručením negativně ovlivní reputaci celého e-shopu.

Přečtěte si také
IT je i pro něžné pohlaví. Ženy, nenechte se odradit!

Integrace skladového systému s informačním systémem napojeným na dopravce umožňuje, aby e-shopy sledovaly své zásilky a aktivně komunikovali se zákazníky také během přepravy a doručování – a tím mohly zákaznickou zkušenost s doručením vylepšit.

Příkladem je spojení informačního systému Foxdeli.com – aplikace sloužící ke komunikaci s přepravci, tisku štítků a pokročilému sledování zásilek – a skladového systému Lokia WMS. Prostřednictvím integrace těchto dvou systémů může e-shop po vyexpedování zásilky nadále sledovat, kde se balíček aktuálně nachází, kdy a kam byl doručen nebo zda si zákazník objednávku vyzvednul.

Přečtěte si také
Dáme jídlo posiluje spolupráci s řetězci i dalšími obchody

Integrace probíhá přes API rozhraní. Zákazník ve Foxdeli navolí základní parametry a pak už pracuje pouze v Lokia WMS, kde si vybírá přepravce pro své zásilky, tiskne štítky a sleduje objednávky.

„E-shopům se skladovým systémem Lokia WMS otevírá integrace s Foxdeli nové možnosti. Mohou například personalizovat transakční e-maily, informovat zákazníka o aktuálním stavu doručování nebo se připomenout, pokud zásilka čeká na vyzvednutí. Odpadnou tak nepříjemné situace, kdy nespokojený zákazník volá na zákaznickou podporu, ale e-shop není schopen reagovat, protože o balíčku nemá informace,“ říká Marek Stanovský, head of sales firmy Grit, která skladový systém Lokia vyvíjí.

Partnerství hodnotí veskrze pozitivně také ve Foxdeli. „Naši zákazníci přirozeně napojují Foxdeli na své podnikové nebo skladové systémy, aby mohli objednávky i expedici spravovat z jednoho prostředí. Integrace se skladovým systémem Lokia WMS nám otevírá cestu k novým zákazníkům zejména z řad menších a středních e-shopů,“ komentuje spolupráci Martin Jareš, majitel Foxdeli.

Související články:

IT je i pro něžné pohlaví. Ženy, nenechte se odradit! Dáme jídlo posiluje spolupráci s řetězci i dalšími obchody Košík.cz zrychluje doručení nákupů v Praze i dalších regionech Kurýři Dáme jídlo na Štědrý den rozvezli o čtvrtinu více objednávek než loni

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required