
Ve společnosti Everli chce Oliver Fecko jako nový marketingový manažer aplikovat zkušenosti ze zahraničí na český a slovenský trh. Podílet se hodlá na dalším a rychlejším růstu Everli v ČR.
Oliver Fecko dosud působil v šesti zemích Evropy, posledních šest let v Amsterdamu na pozici globálního manažera ve společnosti Philips. Rád přetváří potřeby spotřebitelů v inovativní a kreativní řešení ve formě služby nebo produktu. „Baví mě zpochybňovat status quo, zlepšovat stávající procesy a rozvíjet převratné nápady. Věřím v rozmanitost, konstruktivní zpětnou vazbu a netradiční myšlení,“ říká.
Zkušenosti má především s uváděním nových produktů na trh. Ve Philipsu měl na starost mimo jiné i řízení značky Saeco s orientací na obnovu positioningu značky, řízení obchodu a portfolia nových produktů.
„Rozhodl jsem se připojit k tomuto rychle se rozvíjejícímu odvětví, protože hodnoty Everli jsou velmi podobné těm mým. Opravdu věřím v přístup zaměřený na spotřebitele, rozhodování na základě faktů, neustálé zlepšování a důkladné plánování. Budeme neúnavně pracovat na dalším a rychlejším růstu našeho podnikání v České republice, aby stále více lidem byly doručeny potraviny s láskou prostřednictvím Everli,“ komentuje Oliver Fecko.
Je to už více než rok, kdy italský marketplace s potravinami Everli vstoupil na český trh s hlavním cílem: pomoci prodejcům potravin přejít se svými produkty do on-line prostředí. Od té doby si Everli vybudovalo své místo mezi ostatními on-line prodejci potravin na českém trhu, uvádí společnost.