logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Globus představuje novou podobu svých hypermarketů

23. prosince 2021
Fotogalerie 0
2119
Uzavřené chladící boxy šetří energii a neochlazují prostor
« ‹ 1 z 4 › »

Před 25 lety se otevřel v Česku první hypermarket Globus. V současné době přichází řetězec s moderním a pohodlným konceptem hypermarketu pro zákazníky, který poskytuje nový zážitek z nakupování. Nákupní plocha je rozdělena na přehledné sekce, které umožní komplexní nabídku sortimentu na dané téma. A změny jsou i v úspoře spotřeby energií. Prvním hypermarketem v novém pojetí je Globus v Českých Budějovicích, rekonstrukcí prošel i hypermarket v Praze Čakovicích. Inspirací k nové podobě byly úspěšné obchody v Evropě.

Právě z modernizovaného hypermarketu v pražských Čakovicích vám přinášíme několik fotografií.

„Podstatou nového prostoru je funkční a velice příjemný prostor se širokou nabídkou regionálních i mezinárodních, ale zejména vlastních produktů pod značkou Poctivá výroba Globus, které vyrábíme přímo v prostorách naší prodejny,“ říká za hypermarkety Globus Jochen Baab, jednatel společnosti.

Globus ve svém novém konceptu snižuje výšku regálů pro větší přehlednost a přidává grafické prvky pro lepší orientaci uvnitř. Aby nakupování bylo ještě pohodlnější, rozdělil Globus sortiment do tzv. světů. „Sortiment je uspořádán tak, aby zákazníci našli spolu související zboží u sebe. Máme například Svět lahůdek, tedy sýry a delikatesy hned vedle vinotéky,“ vysvětluje Jochen Baab. Podle něj tak zákazníci šetří díky snadné orientaci čas při nákupu. Modernizací prošly v Praze Čakovicích i další oblíbené zóny, například Ovoce a zelenina, Pekárna a Řeznictví. Rozšířen byl oblíbený Zdravý svět a novinkami jsou například zóny Svět domácnosti nebo Dětský svět. Na klasický řeznický pult pak navazuje nové Drůbeží řeznictví.

Dílčí nebo celkovou modernizací projdou postupně všechny hypermarkety Globus. K rozsáhlým úpravám došlo v posledních letech ve všech patnácti hypermarketech Globus i při budování restaurací a kaváren, které prodávají produkty vlastní výroby tamějších pekařů, cukrářů, řezníků a kuchařů.

Globus slaví výročí. Před čtvrtstoletím otevřel první hypermarket v ČR

 

Související články:

Po modernizaci se opět otevřel Lidl v Chlumci nad Cidlinou IKEA uvedla do provozu výdejní sklad v Brně

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required