Před 25 lety se otevřel v Česku první hypermarket Globus. V současné době přichází řetězec s moderním a pohodlným konceptem hypermarketu pro zákazníky, který poskytuje nový zážitek z nakupování. Nákupní plocha je rozdělena na přehledné sekce, které umožní komplexní nabídku sortimentu na dané téma. A změny jsou i v úspoře spotřeby energií. Prvním hypermarketem v novém pojetí je Globus v Českých Budějovicích, rekonstrukcí prošel i hypermarket v Praze Čakovicích. Inspirací k nové podobě byly úspěšné obchody v Evropě.
Právě z modernizovaného hypermarketu v pražských Čakovicích vám přinášíme několik fotografií.
„Podstatou nového prostoru je funkční a velice příjemný prostor se širokou nabídkou regionálních i mezinárodních, ale zejména vlastních produktů pod značkou Poctivá výroba Globus, které vyrábíme přímo v prostorách naší prodejny,“ říká za hypermarkety Globus Jochen Baab, jednatel společnosti.
Globus ve svém novém konceptu snižuje výšku regálů pro větší přehlednost a přidává grafické prvky pro lepší orientaci uvnitř. Aby nakupování bylo ještě pohodlnější, rozdělil Globus sortiment do tzv. světů. „Sortiment je uspořádán tak, aby zákazníci našli spolu související zboží u sebe. Máme například Svět lahůdek, tedy sýry a delikatesy hned vedle vinotéky,“ vysvětluje Jochen Baab. Podle něj tak zákazníci šetří díky snadné orientaci čas při nákupu. Modernizací prošly v Praze Čakovicích i další oblíbené zóny, například Ovoce a zelenina, Pekárna a Řeznictví. Rozšířen byl oblíbený Zdravý svět a novinkami jsou například zóny Svět domácnosti nebo Dětský svět. Na klasický řeznický pult pak navazuje nové Drůbeží řeznictví.
Dílčí nebo celkovou modernizací projdou postupně všechny hypermarkety Globus. K rozsáhlým úpravám došlo v posledních letech ve všech patnácti hypermarketech Globus i při budování restaurací a kaváren, které prodávají produkty vlastní výroby tamějších pekařů, cukrářů, řezníků a kuchařů.
Globus slaví výročí. Před čtvrtstoletím otevřel první hypermarket v ČR